ببینید: تصاویری از شهر کاشان در سال 2050 با کمک هوش مصنوعی

به تازگی، تصاویری از شهر کاشان در سال 2050 با کمک هوش مصنوعی به انشتار رسیده که حواشی و بازتاب‌های زیادی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، هوش مصنوعی تصاویری از بسیاری از شهرها و کشورها را به انتشار گذاشته که عکس شهر کاشان با هوش مصنوعی را تحت عنوان تصاویر هوش مصنوعی کاشان در 2050 به نمایش می‌گذارد.

هوش مصنوعی و شهر کاشان در 2050 یکی از خبرها و جذابیت‌های این فناوری بود که از یکی از زیباترین شهرهای ایران در 30 سال آینده را نشان داد.

تصاویری از شهر کاشان در سال 2050

تصاویری از شهر کاشان در سال 2050
عکس شهر کاشان با هوش مصنوعی

هوش‌های مصنوعی تصویرسازِ جدید عکس‌هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می‌کنند. تنها کافی است برای آن‌ها بنویسید که چه در ذهن دارید. با نوشتن عبارات مختلف به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل کرده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر جدید که مانند آن را در هیچ‌جا ندیدید ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازسازی مشهد در سال 1500 توسط هوش مصنوعی

تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی

حالا یکی از کاربران ایرانی، با دستور به این هوش مصنوعی، به او گفت تا تصویر مشهد را در سال 1500 به تصویر بکشد و این فناوری، تصاویر جالبی از این شهر را به انتشار گذاشت.

تصاویر هوش مصنوعی کاشان در 2050

در ادامه می‌توانید تصاویر هوش مصنوعی کاشان در 2050 را ببینید:

تصاویری از شهر کاشان در سال 2050
هوش مصنوعی و شهر کاشان در 2050

هوش مصنوعی، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *