فوری: آیت الله آیت میردامادی دار فانی را وداع گفت! [+جزئیات و بیوگرافی]

درگذشت آیت‌الله آیت میردامادی ؛ آیت الله حاج سیدمحمد باقر آیت میردامادی شب گذشته بر اثر کهولت سن و در 87 سالگی دار فانی را وداع گفت.

حاج سیدمحمدباقر میردامادی فرزند سیدحسین بن میرسیدجعفر، از علما و فضلای معاصر در سال ۱۳۱۵ در خمینی‌شهر اصفهان متولد شد و در سن 87 سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه مطلب با خبر فوت آیت الله آیت میردامادی همراه ما بمانید.

درگذشت آیت‌الله آیت میردامادی

  • آیت الله آیت میردامادی درگذشت

درگذشت آیت‌الله آیت میردامادی

به گزارش منابع خبری:

آیت‌الله حاج سیدمحمد باقر آیت میردامادی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

س از تحصیل علوم ابتدایی وارد حوزه علمیه اصفهان شد و از محضر علمایی همچون شیخ حیدرعلی صلواتی، سیّدمیرزاهاشمی، شیخ عباسعلی ادیب، شیخ محمّدحسن عالم نجف آبادی، سیدحسین خادمی، سیّدمصطفی مهدوی و شیخ‌احمد فیاض بهره گرفت.

درگذشت آیت الله میردامادی

سپس در قم ادامه تحصیل داده و از درس آیات عظام گلپایگانی، مرعشی نجفی، شاهرودی، شیخ عبدالجواد اصفهانی و سیدمحمدباقر سلطانی شرکت نمود. او در سال ۱۳۴۷ پس از وفات پدر به اصفهان آمده و در مدرسه صدر به تدریس پرداخت و در درس خارج حضرات آیات میرسیدعلی بهبهانی، حاج آقا رحیم ارباب و سیدمحمدرضا خراسانی حضور یافت.

همچنین در خمینی شهر به اقامه جماعت و تبلیغ دین و ارشاد مردم مشغول شد. او در خمینی شهر خدمات اجتماعی فراوانی را انجام داد از جمله تأسیس مؤسسات خیریه و صندوق قرض الحسنه، بازسازی و احداث مساجد و حسینیه‌ها. ین عالم ربانی شب گذشته بر اثر کهولت سن در اصفهان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *