قیمت دلار، طلا و سکه امروز 19 خرداد 1401 ؛ ریزش هنوز ادامه دارد!

قیمت طلا سکه دلار پنجشنبه 19 خردادماه 1402 در بازار منتشر شد. قیمت سکه امامی امسال برای اولین بار به زیر ۳۰ میلیون رسید!

کارشناس بازار طلا گفت: باتوجه به کاهش بهای انس جهانی طلا و نرخ ارز در داخل، سیر نزولی قیمت‌ طلا و سکه شدت بیشتری یافت و قیمت‌ها به نرخ‌های سال گذشته (۱۴۰۱) بازگشتطلا ۱۸ عیار از دیروز تا الان چاره‌ای جز تسلیم نداشته و ارزش آن به کمترین سطح از ابتدای سال جاری رسیده است. در ادامه مطلب با خبر نرخ ارز دلار و سکه 19 خرداد همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه دلار پنجشنبه 19 خردادماه 1402

  • نرخ ارز دلار سکه طلا

«محمد کشتی‌آرای» امروز (جمعه) در گفت‌وگویی اظهار داشت:

هفته گذشته قیمت جهانی طلا با نوسان ۲۰ دلاری همراه بود و طی روز گذشته و امروز در آخرین معاملات بهای انس جهانی به یک‌هزار و ۹۴۹ دلار رسید که به طور متوسط در مقایسه با ابتدای هفته ۲۰ دلار کاهش داشت.

از سوی دیگر سیر نزولی نرخ ارز نیز در داخل کشور را شاهد بودیم و بر این اساس قیمت طلا و سکه در داخل به شدت کاهشی بود و سیر نزولی داشت و حتی شاهد بازگشت نرخ‌ها به قیمت‌های سال گذشته بودیم.

قیمت طلا سکه دلار پنجشنبه 19 خردادماه 1402

قیمت طلا و دلار امروز 19 خرداد

قیمت دلار آزاد با وجود عقب‌نشینی به کانال ۵۰ هزار تومان، هنوز با کف قیمت خودش در سال جاری فاصله دارد، اما سکه امامی برای اولین بار در امسال در محدوده ۲۹ میلیون فروخته می‌شود و نرخ طلا ۱۸ عیار با رسیدن به رقم دو میلیون و ۴۰۹ هزار تومان، حدود ۱۲ درصد کمتر از قله تاریخی خودش که اردیبهشت امسال شکل گرفته، ارزش دارد. سکه امامی ظهر امروز به‌شکل تکفروشی معادل ۲۹ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان فروخته شد. رقمی که دقیقا ۳۵۰ هزار تومان از نرخ فروش سکه امامی در آخرین خریدوفروش‌های دیروز کمتر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *