ویدیو : شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی +[جشن تولد لاکچری المیرا شریفی مقدم]

به تازگی ویدیویی از شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیار را ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی برشغل لاکچری المیرا شریفی در فضای مجازی منتشر شده است. گویا او یک کافه شاپ بزرگ و لاکچری راه اندازی کرده است.

شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی

شغل جدید المیرا شریفی

امروز المیرا شریفی مقدم گوینده سابق صدا و سیما ویدیویی از خود منتشر کرده است. گویا او یک کافه رستوران بزرگ افتتاح کرده که سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است. المیرا شریفی مقدم گوینده اخبار شبکه خبر متولد 18 خرداد 1360 در تبریز است اما در تهران بزرگ شده و سال 79 وارد شبکه خبر شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شغل لاکچری المیرا شریفی را ببینید:

تصویری از جشن تولد لاکچری المیرا شریفی مقدم

اخیرا تصاویری از تولد المیرا شریفی مقدم در رسانه ها منتشر شده که همراه آن دو کودک هستند که برخی از کاربران می‌گویند این دو فرزند او می‌باشند. داود عابدی گزارشگر محبوب این شبکه که بیشتر مخاطبان گزارش هایش را در برنامه «دوربین خبرساز» به یاد دارند متولد اول تیر 1354 در محله مجیدیه تهران است. عابدی از سال 75 کارش را در «مجله بامدادی» رادیو شروع کرده و بعد از آن در سال 78 درست از زمان تاسیس شبکه خبر وارد این شبکه شده است.

شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی
عکس لو رفته از جشن تولد المیرا شریفی مقدم

عکس لو رفته از جشن تولد المیرا شریفی مقدم

در ادامه می‌توانید تصویر پر حاشیه از تولد المیرا شریفی مقدم را ببینید:

شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی
عکس لو رفته از جشن تولد المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده معروف شبکه خبر ۱۸ خرداد سال ۱۳۶۰ در تبریز متولد شده است. او با داوود عابدی ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج دو فرزند پسر است. المیرا شریفی مقدم دارای مدرک لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد. در قسمت زیر ویدیویی جالب از شوخی عاشقانه مجری شبکه خبر المیرا شریفی مقدم باهمسرش را قرار داده ایم.

شغل جدید المیرا شریفی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شغل المیرا شریفی پس از خداحافظی با گویندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *