ساخت مستندی درباره قاچاق کودکان توسط مل گیبسون ؛ داستان از چه قرار است؟

ساخت مستندی درباره قاچاق کودکان توسط مل گیبسون از جمله خبرهای جدید جهان سینما است. داستان دقیق این مستند چیست و هدف از ساخت آن چه عنوان شده است؟

مل کالم کیل جرارد گیبسون در تاریخ 3 ژانویه  سال 1956 میلادی دیده به جهان گشود. او از جمله بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان به نام و سرشناس آمریکایی است.

او برای فیلم شجاع‌دل موفق به دریافت دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم از سوی آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد. گیبسون همچنین برای این فیلم کاندیدای بفتای کارگردانی نیز شد.

مل گیبسون علاوه بر حرفه بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور نیز می‌باشد. از آثار شاخص وی در مقام کارگردان می‌توان به فیلم‌های شجاع‌دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو اشاره کرد.

گیبسون پس از 10 سال وقفه، با فیلم ستیغ هک‌سا و به عرصه کارگردانی بازگشت که با استقبال منتقدین و فروش خوبی روبرو شد و دومین نامزدی او را برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی را نیز به همراه داشت.

امروز اما خبر ساخت مستندی درباره قاچاق کودکان توسط مل گیبسون منتشر شده است. این مستند از چه قرار بوده و چه زمانی قرار است ساخته و اکران شود.

بیشتر بخوانید:

اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام

ساخت مستندی درباره قاچاق کودکان توسط مل گیبسون

داستان از چه قرار است؟

مستند قاچاق کودکان مل گیبسون
مستند قاچاق کودکان مل گیبسون

مل گیبسون در نیویورک متولد شد. ملیت او آمریکایی است ولی مادر بزرگ او استرالیایی و پدر بزرگ او یک تاجر توتون از جنوب آمریکا بوده‌ است.

اسم کوچک مل گیبسون از یکی از قدیسان ایرلندی قرن پنجم به نام مل گرفته شده‌ است و اسم دوم او کالم کیل از نام قدیس ایرلندی دیگری گرفته شده و همچنین نام کلیسایی در شهرستان لانگفورد ایرلند، جایی که مادر مل گیبسون به دنیا آمده و بزرگ شده‌ است می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر

گیبسون در 7 ژوئن سال 1980 با رابین مور که دستیار یک دندانپزشک بود ازدواج کرد و و صاحب هفت بچه که یک دختر به نام هنا و شش پسر می‌باشند.

او به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد مستندی بسازد که به قاچاق کودکان که این روزها کم و بیش به گوش می‌رسد، بپردازد. جزئیات ساخت مستند مل گیبسون درباره قاچاق کودکان در دسترس نیست اما قطعا یک مستند جذاب و بسیار واقع‌گرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *