انتشار اولین رمان مایکل کین ؛ deadly game کی به بازار می‌آید؟

خبرها حاکی از آن است که چیزی تا انتشار اولین رمان مایکل کین باقی نمانده است. طرفداران بی‌صبرانه مشتاق‌اند تا بدانند تاثیر قلم این بازیگر توانمند چگونه است؟

سر مایکل کیندر تاریخ 14 مارس 1933 با نام موریس جوزف میکل‌وایت جونیور در لندن دیده به جهان گذاشت. این بازیگر بریتانیایی برای لهجه خاص خود مشهور است و در شش دهه فعالیت حرفه‌ای خود در بیش از 130 فیلم ظاهر شده‌ است.

کین یکی از نمادهای سینمای بریتانیا محسوب می‌شود و در طول حرفه‌اش موفق به کسب افتخارات گوناگونی از جمله دو اسکار و سه گلدن گلوب شده است.

مایکل وقتی 15 سال داشت، درس و مدرسه را کنار گذاشت و به ارتش انگلیس پیوست. پس از آن به بازیگری علاقه‌مند و به عنوان دستیار مدیر صحنه استخدام شد. او، فامیلی کین را به توصیه مدیرش برای خود انتخاب کرد.

سپس در صد فیلم درام تلویزیونی بازی و به تئاتر راه پیدا کرد و به عنوان بازیگر ذخیره پیتر اوتول برای نمایشی بلند انتخاب شد. او حالا به موفقیت دیگری رسیده است و مخاطبان در انتظار انتشار اولین رمان مایکل کین هستند.

بیشتر بخوانید:

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر

انتشار اولین رمان مایکل کین

deadly game کی به بازار می‌آید؟

اولین رمان مایکل کین منتشر شد
اولین رمان مایکل کین منتشر شد

نخستین درخشش مایکل کین، بازی در زولو در 1964 بود که در آن در نقش اول، که یک افسر ثروتمند و ناتوان بود، حاضر شد. بازی در این فیلم فرصت‌های ارزش‌مندی را نصیب وی کرد.

مایکل با بازی در پرونده ایپکرس و الفی در سال 1966 به شهرت خود افزود. وی به‌خاطر لهجه متفاوتش و این‌ که چهره‌‌ای جدید از یک شهروند متوسط به نمایش می‌گذاشت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

مایکل کین در 1986 به‌ واسطه درخش روزافزونش در سینما، در هانا و خواهرانش از وودی آلن بازی کرد و برای آن اسکار گرفت. پس از آن با بازی در فیلم‌هایی از جمله لیتل ویس و قوانین خانه سیدر، به دهه 90، که دوران پرافتخار بازیگری‌اش بود، وارد شد.

او حالا قرار است به زودی از اولین رمانش پرده برداری کند. انتشار رمان مایکل کین به گفته خودش در نوامبر آینده در بریتانیا و ایالت متحده انجام خواهد شد. باید منتظر بود و دید بازی مرگبار با طرفداران چه خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *