فوری: دکتر عباس هشی حسابرس خوشنام کشور درگذشت +بیوگرافی

درگذشت دکتر عباس هشی ؛ عباس هشی از پیشکسوتان حسابداری، کارشناس اقتصادی و از اعضای مؤسس جامعه حسابداران دار فانی را وداع گفت.

با کمال تأسف و تألم، پیش از ظهر امروز دکتر عباس هشی، از پیش‌کسوتان حرفه‌ی حسابرسی مستقل خصوصی در ایران، استاد دانشگاه شهید بهشتی، از اعضای مؤسس جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران، عضو شورای ادوار جامعه و از شرکای مؤسسه حسابرسی هشیار بهمند در پی یک دوره بیماری درگذشتند. در ادامه مطلب با خبر درگذشت عباس هشی همراه ما بمانید.

درگذشت دکتر عباس هشی

  • عباس هشی درگذشت

به گزارش منابع خبری:

او که سمت‌های متعددی در نقش مشاوره دستگاه‌های اجرایی داشت، از مهمترین و شناخته‌شده‌ترین اساتید حسابداری کشور بود و حالا جامعه علمی کشور و جامعه حسابداران رسمی عضوی شاخص را از دست داد.

کمک حسابرس و حسابرس، مدیر و از شرکای موسسه بین‌المللی حسابرسی پرایس واترهاوس، فعالیت حسابداری و حسابرسی در شرکت ملی نفت ایران، عضو انجمن حسابرسی ایران، عضو جامعه حسابداران رسمی ایران، عضو و از موسسان انجمن حسابدارن خبره ایران، عضو انجمن حسابداری ایران، عضو مدیریت ایران، عضو شورای عالی جامعه حسابداران رسمی، عضو انجمن حسابداری مدیریت آمریکا، عضو هیات علمی گروه حسابداری دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه مدرسه عالی بازرگانی تهران، و…. از جمله سوابقی است که در کارنامه مرحوم عباس هشی به چشم می‌خورد.

درگذشت عباس هشی حسابدار

درگذشت عباس هشی حسابدار

مراسم تشییع آن مرحوم در روز پنجشنب مورخ 25 خرداد ماه از ساعت 10 صبح مقابل موسسات حسابرسی بهمند و هشیار بهمند و خاکسپاری در بهشت زهرا قطعه 80 از ساعت 11 صبح برگزار می گرد. ضمناً وسیله ایاب ذهاب رأس ساعت 10 صبح از محل موسسات بهمند و هشیار بهمند واقع در خیابان قائم مقام فراهانی بالاتر از میدان شعاع شماره 114 آماده حرکت می باشد. همچنین مراسم مرحوم در روز شنبه 27 خرداد ماه از ساعت 17 الی 18:30 در مسجد شهرک غرب برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *