فوری: پلتفرم پرداخت با ارزهای دیجیتال Wyre تعطیل شد! +جزئیات

پلتفرم پرداخت‌های رمزارزی Wyre یکی از شرکت های قدیمی دنیای رمز ارزها با یه دهه فعالیت است که خبر از تعطیل شدن آن به گوش می‌رسد.

پلتفرم پرداخت‌ رمزارزی Wyre پس از تقریباً یک دهه فعالیت تعطیل می‌شود. Wyer گفت که این شرکت روند انحلال را آغاز کرده است و افراد علاقه مند می توانند در مورد خرید دارایی های شرکت استعلام کنند. در ادامه مطلب با خبر تعطیل شدن پلتفرم پرداخت رمزارزی Wyre همراه ما بمانید.

پلتفرم پرداخت‌های رمزارزی Wyre

  • تعطیلی پلتفرم پرداخت رمزارزی wyre

به گزارش منابع خبری:

 روز گذشته، شرکت وایر در یک پست توییتری این خبر را اعلام کرد و اشاره داشت که حفاظت از سرمایه سهام‌داران و مشتریان مهم‌ترین هدف آن‌ها است.چ

این شرکت بسته شدن خود را به شرایط مالی چالش‌برانگیز بازار نزولی نسبت داد و تصریح کرد که تحت تأثیر آژانس‌های نظارتی در ایالات متحده قرار نگرفته است. شرکت وایر در یک پست وبلاگی در تاریخ ۱۶ ژوئن، اعلام کرد که این تصمیم سخت را برای حفظ منافع سهامداران و مشتریان خود اتخاذ کرده است.

پلتفرم پرداخت‌های رمزارزی Wyre

تعطیلی پلتفرم wyre

وایر اشاره داشت که به حفاظت و ایمن نگه‌داشتن دارایی‌های مشتریان ادامه خواهد داد. بر اساس داده‌های شرکت، اگر کاربران در این پلتفرم دارایی داشته باشند، می‌توانند تا روز 14 ژوئیه به برداشت آن از طریق صفحه حساب خود در وایر ادامه دهند. پس از آن، شرکت اقداماتی جداگانه را برای بازیابی دارایی‌های باقی‌مانده انجام خواهد داد.

این شرکت از زمانی که شرکت بولت برنامه‌های خرید وایر را در سپتامبر ۲۰۲۲ لغو کرد، در مسیر نابودی قرار گرفته است. به دنبال نگرانی‌های مطرح‌شده توسط Juno و MetaMask، شرکت وایر محدودیت‌های برداشت را اعمال کرد؛ اما بعداً پس از تأمین مالی از طریق یک شریک استراتژیک آنها را لغو کرد. همچنین، این شرکت قبلاً ۷۵ کارمند خود را در ماه ژانویه اخراج کرده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *