قیمت طلا سکه و دلار 3 تیر 1402 ؛ قیمت سکه صعودی شد!

قیمت طلا سکه و دلار 3 تیر 1402 ؛ قیمت سکه، طلا و قیمت دلار در بازار صبح امروز شنبه ۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در جدول انتهای مطلب مشخص شد.

سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 3 تیر 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه و دلار 3 تیر 1402

  • قیمت طلا امروز 3 تیر 1402

به گزارش منابع خبری:

سکه امامی امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ با افزایش قیمت حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته قبل به ۲۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا این لحظه ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله شده است.

همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۲۱ دلار به فروش می‌رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا این لحظه ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله شده است. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا سکه و دلار 3 تیر 1402

قیمت دلار امروز 3 تیر 1402

در آغاز امروز قیمت دلار بالا رفت و به ۴۹,۹۵۰ (چهل و نه هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱ درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم صعودی بود. دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۲۹۰ (چهل و یک هزار و دویست و نود ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است. یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۴,۸۸۵ (پنجاه و چهار هزار و هشتصد و هشتاد و پنج ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۹۲ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *