جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب به همراه مادرش [+عکس]

ابولفضل پور عرب 62 ساله شده است عکس های تولدش جنجال به پا کرد. برای تماشای تصاویر جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب همراه فیگار باشید.

جشن تولد آقای بازیگر این روزها مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. به تازگی عکس هایی از تولد ابولفضل پورعرب به همراه مادرش وایرال شده است که نشان از 62 سالگی ابلفضل پور عرب می‌دهد. توجه شما را به تصاویری از جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب جلب می‌کنیم.

لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی ؛ ببینید پولدارا چه حالی دارند

جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب به همراه مادرش

تولد جنجالی ابولفضل پورعرب

جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب

به تازگی تصاویری از ابلفضل پورعرب در بستر بیماری در فضای مجازی پخش شد که نگرانی کاربران را برانگیخت. آقای پور عرب با انتشار تصاویری از جشن تولدش در سن 62 سالگی از این شایعه پرده برداشت. ابلفضل پورعرب تاکنون سه بار ازدواج کرده که هر سه بار به طلاق منجر شده است.

خراب شدن میثاقی روی آنتن زنده ؛ حق رشدتو به فردوسی پور بده!

یکی از همسران ابلفضل پورعرب آناهیتا نعمتی است که حواشی راجع به ازدواج آن‌ها و طلاقش در سالها پیش بین مرددم دست به دست می‌شد حاصل این ازدواج دختری به نام رایکا است. مخالفت پورعرب با بازیگری آنا نعمتی باعث جدایی شد. چندی پیش نیز در مورد بیماری کبد این بازیگر اخباری منتشر شد که توجه همه را به خودش جلب کرد.

تصاویر ابولفضل پورعرب از بیماری تا تولد

در زیر تصاویری از ابولفضل پورعرب را می‌بینید:

جشن تولد 62 سالگی ابولفضل پور عرب

عکسی از ابوالفضل پورعرب روی تخت بیمارستان با وضعیتی وخیم در فضای مجازی منتشر شد. ابوالفضل پورعرب فارغ التحصیل در رشته بازیگر و کارگردانی از دانشگاه هنر فارغ التحصیل شده، ابوالفضل پورعرب در محله‌ شاه‌ عبدالعظیم تهران به دنیا آمد. ابوالفضل پورعرب فرزند سوم یک خانواده‌ی فرهنگی است.

ماجرای علاقه ابولفضل پورعرب به بازیگری از زبان خودش:

اولین فیلمی که دیدم فیلم هندی «سنگام» در چهار سالگی ام بود اما با فیلم «سلطان قلبها» در مقطع اول دبستان عاشق سینما شدم پدرم اجازه نمی‌ داد عکس محمد علی فردین را روی دیوار بچسبانم چون موافق سینما و تئاتر نبود اما تشویقم می کرد دنبال کلاس موسیقی بروم. به کلاس ویولن و پیانو رفتم و کنار آن از دبیرستان تئاتر کار می‌ کردم سپس با معرفی محمود استاد محمد به گروه کارگردانی یک نمایش پیوستم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *