فوری: مدیر ارشد ایرانی شرکت اپل جدا شد ؛ مقصد بعدی کجاست ؟!

جدایی مدیر ارشد ایرانی شرکت اپل ؛ علی فرهادی مدیر بخش یادگیری ماشینی شرکت اپل بود که به تازگی از این شرکت جدا شده است. فرهادی مدیرعامل موسسه آلن شده است.

علی فرهادی، رهبر پروژه‌ی یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری‌های مهم استفاده‌شده در بسیاری از محصولات اپل است. در ادامه مطلب با خبر جدایی جدایی علی فرهادی از اپل همراه ما بمانید.

جدایی مدیر ارشد ایرانی شرکت اپل

  • جدایی علی فرهادی از شرکت اپل

به گزارش منابع خبری:

علی فرهادی، یکی از مدیران اصلی تیم یادگیری ماشین در اپل، این شرکت را برای تبدیل‌شدن به مدیرعامل مؤسسه‌ی هوش مصنوعی آلن (AI2) ترک کرد. ناگفته نماند که A12 را بنیان‌گذار فقید مایکروسافت احداث کرده است.

علی فرهادی به‌عنوان مدیر بخش یادگیری ماشینی اپل پس از 3 سال از بزرگترین شرکت فناوری جهان جدا شد. او که قبلاً استارتاپی به‌نام Xnor.ai را رهبری می‌کرد، با فروش این استارتاپ به اهالی کوپرتینو رسماً به این شرکت پیوست و حالا پس‌از 3 سال به‌عنوان مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت منصوب شده است.

علی فرهادی مدیر ارشد شرکت اپل

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، علی فرهادی قرار است به‌عنوان مدیرعامل به مؤسسه‌ی هوش مصنوعی آلن ملحق شود. پیوستن فرهادی به این مؤسسه اتفاق چندان عجیبی نیست؛ چون استارتاپ Xnor․ai به‌نوعی محصول مؤسسه‌ی هوش مصنوعی آلن محسوب می‌شد. طبق ادعای رسانه‌ها، علی فرهادی «پروژه‌های نسل بعد یادگیری ماشین اپل» را رهبری می‌کرد. یادگیری ماشین نقش پررنگی در بسیاری از محصولات اپل دارد؛ از قابلیت‌های سلامتی اپل واچ گرفته تا برخی از سیستم‌های هوشمند آیفون و…

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *