ببینید: عصبانیت شدید هادی چوپان در باشگاه بدنسازی سوژه شد! [+فیلم]

عصبانیت شدید هادی چوپان ؛ هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا درحالیکه از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود با انتشار یک فیلم از تمریناتش در اینستاگرام گلایه کرد.

هادی چوپان، قهرمان ایرانی مسترالمپیا که با جدیت تمام و تمرینات نفس‌گیرش به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات مسترالمپیایی پیش روست، در حاشیه یکی از تمرین‌هایش درخصوص امکاناتی که در اختیار دارد اعلام نارضایتی کرد. در ادامه مطلب با خبر عصبانیت هادی چوپان همراه ما بمانید.

عصبانیت شدید هادی چوپان

  • عصبانیت هادی چوپان در باشگاه بدنسازی

به گزارش منابع خبری:

چوپان به تازگی ویدیویی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده که درحال لیفت ۲۷۵ کیلوگرمی از روی زمین است و پس از این‌که چند بار حرکت مخصوص لیفت را انجام می‌دهد درخصوص نداشتن یک بند لیفت مناسب حسابی شاکی می‌شود. در ادامه می‌توانید فیلم عصبانیت هادی چوپان را مشاهده کنید:

بیوگرافی هادی چوپان

هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد. هادی چوپان (Hadi Choopan) روز 26 سپتامبر 1987 در روستای «ابنو» از شهرستان «سپیدان» استان فارس در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد. از سال 1379 وقتی هنوز کودک 13 ساله بود در کنار برادر بزرگترش حسن ورزش بدنسازی را شروع کرد تا اینکه از 15 سالگی از باشگاه پارس بصورت حرفه ای ادامه داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *