پوستر جدید فیلم سینمایی مصلحت منتشر شد! [+تصویر]

پوستر جدید فیلم مصلحت ؛ فیلم سینمایی مصلحت این روز ها از مرز ۳ میلیارد تومان فروش گذشته است، همزمان با این اتفاق دومین پوستر این فیلم طراحی و منتشر شد.

ومین پوستر فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که با گذشت حدود یک ماه از آغاز اکران از مرز فروش 3 میلیارد تومان عبور کرده است، منتشر شد. در ادامه مطلب با خبر دومین پوستر فیلم مصلحت همراه ما بمانید.

پوستر جدید فیلم مصلحت

  • پوستر جدید فیلم سینمایی مصلحت

به گزارش منابع خبری:

پخش «مصلحت» را موسسه بهمن سبز برعهده دارد و فیلم، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم سریال سازمان اوج است.

این فیلم سینمایی که به مدت ۳ سال در سینماها توقیف بود؛ روایتی از یک پرونده مشکوک و پر رمز و راز است که مصلحت سیاسی نظام، مسیر رسیدگی به آن را با فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو می‌کند و تاکنون با استقبال ۷۴ هزار مخاطب در سینماها از مرز فروش ۳ میلیاردتومان عبور کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین پوستر فیلم سینمایی مصلحت را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم مصلحت

خلاصه داستان فیلم سینمایی مصلحت

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور در یکی از درگیری‌ها مقابل دانشگاه تهران مرتکب قتل می‌شود، اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور، این پرونده مشکوک و پُر رمز و راز را وارد موازنه‌ای پیچیده و سخت می‌کند…» فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و … بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *