باز هم مرگ و مسمومیت با الکل ؛ تهران هم وارد بازی شد!

مسمومیت مشروبات الکلی تهران ؛ مرگ و مسمومیت سریالی در ایران تمامی ندارد. در استان تهران شهرستان رباط کریم هم ۶ نفر فوت کردند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم از فوت۶ نفر و مسمومیت 22 نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم طی چهار روز گذشته خبر داد. در ادامه مطلب با خبر مسمومیت الکلی در تهران همراه ما بمانید.

مسمومیت مشروبات الکلی تهران

  • مسمومیت الکلی تهران

فوق تخصص مراقبتهای ویژه از افزایش تعداد بیماران ناشی از مسمومیت الکل طی هفته اخیر در تهران خبر داد و گفت:

به منظور رسیدگی به مشکلات این بیماران ضرورت دارد اورژانس چشم پزشکی ایجاد شود.

بیماران ناشی از مسمومیت الکل در گذشته نیز در بیمارستان بستری می‌شدند اما در هفته اخیر تعداد این بیماران در بیمارستان‌های تهران بیشتر شده است. در بخش مراقبتهای ویژه برخی از بیمارستان‌های خصوصی تعدادی از بیماران ناشی از مسمومیت مصرف الکل بستری هستند و همچنین در بیمارستان‌هایی که مخصوص مسمومیت است نیز نمونه‌هایی مشاهده شده است.

مسمومیت مشروبات الکلی تهران

مسمومیت الکلی رباط کریم

احمدی با اشاره به اینکه با فوریت پرونده قضایی برای دستگیری عوامل توزیع تشکیل شده است، افزود: معمولا مسمومیت الکلی بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروز می‌دهد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد الکل‌هایی که باعث فوت این ۶ نفر شده در کمتر از ۶ ساعت آنها را زمین‌گیر کرده است. دلیل تعدادی از فوتی‌ها متاسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بوده، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *