فوری: منشاء مسمومیت های الکلی در کرج مشخص شد! +جزئیات

پس از گذشت چند روز منشا و علت مسمویت های الکلی در کرج فاش شد. مسمومیت با الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن!

 حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال فوت ۱۴ نفر از شهروندان بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده از مشروبات الکلی مسموم در سطح استان تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع در پلیس استان تشکیل شد. در ادامه مطلب با خبر مسمومیت الکلی کرج همراه ما بمانید.

علت مسمویت های الکلی در کرج

  • مسمومیت های الکلی در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:

مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می‌کنند. برابر بررسی‌های اولیه و اقدامات میدانی ماموران مشخص شد که ۱۴ شهروند بر اثر استفاده از مشروبات الکلی فوت و ۱۲۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده‌اند.

علت مسمویت های الکلی در کرج

مسمومیت الکلی در کرج

این حادثه شب ۲۵ خرداد اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند. در ادامه مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می کنند.

در بررسی های انجام شده ۶۵۰۰ لیتر الکل صنعتی از کارخانه مذکور کشف و این کارخانه پلمب شده است. هداوند با بیان اینکه ۳ نفر نیز در خصوص فروش الکل صنعتی به صورت خارج از شبکه دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *