زمان عرضه کراس‌اوور K125 (ریرا‌) ایران خودرو مشخص شد! +[عکس]

خودرو ریرا ایران خودرو ؛ خودرو جدید ایران خودرو که k125 نام داشت به ریرا تغییر نام داد. ریرا تمامی استانداردهای ۸۵گانه را هم پاس می‌کند.

مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، اظهار کرد در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K125 که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است، روانه بازار خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر خودرو ریرا ایران خودرو همراه ما بمانید.

خودرو ریرا ایران خودرو

  • کراس اوور ریرا ایران خودرو

به گزارش منابع خبری:

تولید انبوه پروژه K125 ایران خودرو که آخرین بار قرار بود تا خرداد ۱۴۰۲ عملیاتی شود، بازهم به تعویق افتاده؛ نام آن نیز از ری‌را تغییر خواهدکرد.

اسفندماه سال ۱۳۹۸، برای اولین بار موضوع کراس‌اوور K125 توسط مدیرعامل وقت ایران‌خودرو، فرشاد مقیمی مطرح شد. طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته در آن زمان، قرار بود کراس‌اوور K125 از بهمن سال ۱۳۹۹ عرضه شود؛ پس از آن در تیرماه سال ۱۳۹۹، اعلام شد که پروژه K125 با عمق داخلی‌سازی ۹۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است.

خودرو ریرا ایران خودرو

زمان عرضه خودرو k125 ایران خودرو

براساس آخرین اطلاعات موجود در لیست تجهیزات خودرو ریرا، این محصول جدید ایران خودرو، نخستین خودرو ایرانی با «آینه هوشمند» است. این خبر را شرکت شفق دانا، سازنده آینه خودرو ریرا، اطلاع‌رسانی کرده و به همین دلیل در جریان هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که در آبان‌ماه 1401 برگزار شد، از نسخه اولیه آینه هوشمند ریرا نیز رونمایی کرده است.

امکاناتی همچون سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، دستیاری حرکت در سربالایی و سرپایینی و کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سامانه کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایر و ایزوفیکس صندلی کودک از جمله این تجهیزات جدید و به روز به شمار می‌رود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران‌خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت. همچنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *