عکس : شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده

به تازگی عکسی از شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را توس کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا عکس شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده در رسانه ها منتشر شده است. گویا تصویری قدیمی از شراره رخام و مجید حاجی زاده بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده

عکسی از شراره رخام و مجید حاجی زاده

اخیرا عکسی از شراره رخام و مجید حاجی زاده منتشر شده است که توجه بسیاری از کابران فضای مجازی را جلب کرد. فرهاد غریب همسر سابق شراره رخام در امریکا پس از مدتی مبارزه با بیماری کرونا سرانجام فوت شد.

شراره رخام متولد ۱۳۵۰ در تهران بازیگر ایرانی است. شراره رخام دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده
عکس شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده

عکس شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده

در ادامه می‌توانید تصویری قدیمی از شراره رخام و مجید حاجی زاده را ببینید:

شراره رخام در کنار مجید حاجی زاده
تصویری قدیمی از شراره رخام و مجید حاجی زاده

مجید حاجی زاده بازیگری است که با موج چشم رنگی ها به سینما آمد و با اینکه در ابتدای راه دو فیلم پرفروش داشت اما رفته رفته از چرخه خارج شد و مدتی از بازیگری فاصله گرفت. اولین تجربه ی او مقابل دوربین فیلم دختری با کفش های کتانی بود. او بعد از یک دوره در سال 90 به بازیگری بازگشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *