برخورد پژو با شتر در ریگان ؛ شتری که 4 قربانی گرفت! +[عکس]

برخورد پژو با شتر ریگان ؛ ساعت ۱:۳۵ بامداد روز پنجشنبه یک خودرو 405 با شتری برخورد می‌کند و متاسفانه باعث فوت 4 نفر و مصدوم شدن 2 شد.

محل این حادثه کیلومتر ۱۵ محور ریگان- ایرانشهر(سیستان و بلوچستان) بوده که ساعت ۱:۳۵ بامداد روز پنجشنبه رخ داد. هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور ریگان- ایرانشهر چهار کشته و ۲ مصدوم داشت. در ادامه مطلب با خبر تصادف خودرو با شتر در ریگان همراه ما بمانید.

برخورد پژو با شتر ریگان

  • تصادف ۴۰۵ با شتر ریگان

در پی کسب اطلاع از برخورد خودرو سواری با شتر یک تیم امداد هلال احمر به محل حادثه اعزام، مجروحان و متوفیان بعد از امدادرسانی به عوامل مربوطه تحویل شدند. سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد:

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در کیلومتر ۷۵ محور مشهد سرخس، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژوپارس با ۲ سرنشین با یک نفر شتر برخورد و در متعاقب آن نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین نیز با شتر برخورد کرده است.

برخورد پژو با شتر ریگان

تصادف خودرو در ریگان با شتر

محورارتباطی ریگان- ایرانشهر- چابهار از جاده های ترانزیتی و شریان مهم کشوری به شمار می رود که آمار سوانح آن بالاست و در بسیاری از محدوده های نیازمند بهسازی و دوبانده شدن است. شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان و در مرز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *