دستگیری هانی کرده گنده لات تهران و پشت پرده درگیری او با طرفداران استقلال

چند روز پیش بود که هانی کرده در تمرین استقلال حاضر شد و با طرفداران استقلال درگیر شد حالا تصاویری از لحظه دستگیری هانی کرده منتشر شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفت:متهم اصلی به نام هانی معروف به هانی کُرده و سه نوچه‌اش که در این درگیری شرکت کرده بودند دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. برای اطلاع از جزئیات بازداشت هانی کرده و تماشای تصویر لحظه بازداشت هانی کرده همراه ما باشید.

فوری: هانی کرده و نوچه هایش بازداشت شدند! +[جزئیات]

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال ؛ وحشیگری اراذل و اوباش در اولین تمرین استقلال [+فیلم]

لحظه دستگیری هانی کرده

به گزارش منابع خبری:

تصویری از دستگیری هانی کُرده در فضای مجازی منتشر شد.

سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی به موقع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.

شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.

متهم اصلی به نام هانی معروف به هانی کُرده و سه نوچه‌اش که در این درگیری شرکت کرده بودند دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. در ادامه می‌توانید عکس دستگیری هانی کرده را مشاهده کنید:

لحظه دستگیری هانی کرده
هانی کرده بازداشت شد

هانی کرده بازداشت شد

در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش تهران در تمرین دیروز استقلال، این فرد ملقب به هانی کرده امروز دستگیر شد که در این گزارش تصویری از دستگیری هانی کُرده در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: هانی کرده از اراذل و اوباش سابقه دار است که بارها تعهد داده رفتارهای خارج از عرف جامعه انجام ندهد و این چنین رفتارهای او به هیچ عنوان قابل قبول نیست. به همین دلیل دستگیری این اراذل در دستور کار قرار گرفت و فورا این فرد دستگیر شد.

هانی کرده و نوچه‌هایش در مرکز این درگیری‌ها بودند. بلافاصله گمانه‌زنی‌ها از ارتباط سرپرست باشگاه استقلال با او بر سر زبان‌ها افتاد. حضور این افراد در تمرین استقلال، خوش و بش با سرپرست باشگاه و نشستن روی صندلی‌های مخصوص عوامل باشگاه واکنش‌ها و سوالات زیادی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *