فوری: ویتور روکه به بارسلونا پیوست! +جزئیات

ویتور روکه بارسلونا ؛ پدیده برزیلی ویتور روکه، به زودی برای بارسلونا توپ خواهد زد. او سپس تا سال 2030/31 با بند فسخ 500 میلیون یورو قرارداد امضا خواهد کرد.

پدیده برزیلی جدید دنیای فوتبال از اتلتیکو پارانائنزه راهی بارسلونا شد. باشگاه بارسلونا سرانجام به طور رسمی از خرید مهاجم 18 ساله برزیلی خبر داد. در ادامه مطلب با خبر پیوستن ویتور روکه به بارسلونا همراه ما بمانید.

ویتور روکه بارسلونا

  • ویتور روکه در بارسلونا

به گزارش منابع خبری:

باشگاه بارسلونا به شکل رسمی از خرید ویتور روکه خبر داد. این مهاجم 18 ساله حالا بازیکن بارسا به حساب می آید. باشگاه اسپانیایی سرانجام توانست با اتلتیکو پارانائنزه بر سر تمام جزئیات انتقال روکه به توافق نهایی برسد و روکه پس از نادیده گرفتن دیگر پیشنهادات به آرزویش رسید.

مییتوان خوشحالی بارسایی‌ها از پیوستن ویکتور روکه به تیمشان را با شور و شوق رئالی‌ها از خرید آردا گولر مقایسه کرد. اما این مهاجم 18ساله برزیلی که لقب ببر را یدک می‌کشد هم کمتر از بارسایی‌ها به خاطر این انتقال خوشحال نیست.

ویتور روکه بارسلونا
ویتور روکه در بارسلونا, بارسلونا ویتور روکه, پیوستن ویتور روکه به بارسلونا

بارسلونا ویتور روکه

بارسا رسماً قرارداد ویتور روکه را اعلام کرد. طبق گزارشات، باشگاه این مهاجم شگفت‌انگیز را با 30 تا 35 میلیون یورو به اضافه افزودنی‌ها جذب کرد. این مهاجم در این فصل در 30 بازی برای اتلتیکو 15 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است که بیشترین سهم را در این فصل به ثمر رسانده است. البته هواداران بارسا برای دیدن این مهاجم برزیلی در رقابت‌های رسمی باید تا فصل 25-2024 منتظر بمانند، چرا که بارسلونا برای نقض نکردن قوانین فرپلی مالی تا آن زمان قادر به استفاده از ستاره برزیلی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *