رسمی: محبی به تیم روستوف روسیه پیوست! +جزئیات

محمد محبی روستوف روسیه ؛ محمد محبی بازیکن فصل پیشین تیم فوتبال استقلال، با عقد قراردادی 3 ساله به تیم روستوف روسیه اضافه شد.

بر اساس اعلام یک رسانه روسی وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان، قرارداد خود را با باشگاه روستوف امضا کرده است. ایوان کارپوف، روزنامه نگار روس، به جزییات قرارداد محمد محبی با روستوف پرداخت و اعلام کرد این قرارداد که بعد از تست پزشکی بسته خواهد شد، سه ساله است. در ادامه مطلب با خبر روستوف روسیه محمد محبی همراه ما بمانید.

محمد محبی روستوف روسیه

  • پیوستن محمد محبی به روستوف

به گزارش منابع خبری:

بازیکن ملی‌پوش فصل قبل استقلال معاینات پزشکی خود را برای انتقال به تیم روستوف را با موفقیت به پایان رساند.

ایوان کارپوف، روزنامه نگار روسی خبر داد محمد محبی بازیکن ایرانی سانتا کلارا  پرتغال که فصل گذشته به صورت قرضی در استقلال حضور داشت، با موفقیت معاینات پزشکی برای انتقال به روستوف را پشت سرگذاشت. این بازیکن ایرانی قرار است قراردادی 3 ساله امروز با روستوف امضا کند.

محمد محبی روستوف روسیه
پیوستن محمد محبی به روستوف, روستوف روسیه محمد محبی, محمد محبی تیم روستوف

محمد محبی تیم روستوف

این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی برای استقلال ایران بازی کرد. او در ۳۴ بازی شرکت کرد و توانست ۱۰ گل به ثمر برساند. برای “سانتا کلارا” محمد محبی در ۱۸ دیدار وارد زمین شد و ۳ گل به ثمر رساند. با این حال «الکسی ریسکین» مدیر ورزشی روستوف حاضر به تایید خبر توافق با محبی نشد. ریسکین در پاسخ به این سئوال که «آیا محبی در حال حاضر بازیکن روستوف است؟» به وب سایت «اسپورت اکسپرس» گفت: این چیزی است که شما برای رسانه‌های ایرانی نیاز دارید. فعلاً آماده اظهار نظر نیستم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *