نخودی حریف آمریکایی خود را شکست داد و قهرمان تورنمنت مجارستان شد!

کشتی محمد نخودی مجارستان ؛ محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم توانست حریفان خود را شکست دهد و تنها مدال آور تیم هفت نفره کشتی آزاد ایران در این مسابقات شد.

آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم ایران با شکست قاطع برنده جردن باروز به مرحله نیمه نهایی تورنمنت مجارستان راه یافت. کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم کشورمان در مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان مقابل حریف گرجی خود به برتری رسید و قهرمان شد. در ادامه مطلب با خبر محمد نخودی کشتی مجارستان همراه ما بمانید.

کشتی محمد نخودی مجارستان

  • پیروزی نخودی مقابل حریف آمریکایی

به گزارش منابع خبری:

در ادامه رقابت های رنکینگ دار مجارستان در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارشل از اتریش را مغلوب کرد وی در دور دوم مارستیلر از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این دیدار آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد.

علی سوادکوهی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۱ دومانیتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه شکست حریفش در مقابل محمد نخودی وی از دور رقابت ها کنار رفت.

کشتی محمد نخودی مجارستان
پیروزی نخودی مقابل حریف آمریکایی, محمد نخودی کشتی مجارستان, محمد نخودی در مجارستان

محمد نخودی در مجارستان

نخودی سال گذشته در تورنمنت تونس مقابل این کشتی گیر ده بر صفر صاحب برتری شده بود. به این ترتیب در پایان رقابتهای کشتی آزاد تورنمنت مجارستان، هفت آزادکار ایران به میدان رفتند که در نهایت والی زاده و محمدنژاد جوان در وزن ۵۷، بخشی و امیرمحمد یزدانی در ۷۰، علی سوادکوهی در ۷۹ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند و محمد نخودی با کسب مدال طلا تنها مدال آور ایران در این مسابقات بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *