بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها صحت دارد ؟! +جزئیات

بازگشت گشت ارشاد ؛ تصاویری در شبکه های اجتماعی با عنوان آغاز به کار دوباره گشت ارشاد منتشر شده است که بازخورد زیادی داشته است.

تصاویری که تحت عنوان «آغاز به کار دوباره گشت ارشاد» در فضای مجازی وایرال شده را ببینید. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، خیابان‌های تهران امروز، شاهد حضور پرشمار ون‌های گشت ارشاد بودند. در ادامه مطلب با خبر گشت ارشاد در تهران همراه ما بمانید.

بازگشت گشت ارشاد

  • گشت ارشاد تهران امروز

به گزارش منابع خبری:

سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور خبر داد. و گفت ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

این حضور همراه با تذکر به افراد کم حجاب یا بی‌حجاب بوده است. سخنگوی فراجا ادامه داد: انتظار می‌رود از همگان به ویژه دختران فهیم کشورمان که آینده این مرز و بوم به وجود آنان متکی است با حفظ حرمت پوشش و رعایت هنجارهای پذیرفته شده به انسجام اجتماعی و امنیت عمومی جامعه یاری رسانند و فرصت خدمت بیشتر را برای مأموران انتظامی به جهت دیگر مأموریت‌های عدیده و حیاتیِ پلیس فراهم نمایند.

بازگشت گشت ارشاد
گشت ارشاد تهران امروز, گشت ارشاد در تهران, گشت ارشاد در خیابان های تهران

گشت ارشاد در خیابان های تهران

در حالی که لایحه عفاف و حجاب  در مجلس در حال بررسی است، سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام ماموریت‌ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی‌های اجتماعی، بی‌حجابی و کشف حجاب اصرار دارند، خبر داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *