فوری: دختر چارلی چاپلین درگذشت ! +[بیوگرافی و علت فوت]

دختر چارلی چاپلین درگذشت ؛ جوزفین چاپلین بازیگر آمریکایی و دختر چارلی چاپلین کمدین مشهور، در سن 74 سالگی دار فانی را وداع گفت.

جوزفین چاپلین بازیگر و دختر چارلی چاپلین در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. «جوزفین چاپلین» سه فرزند پسر به نام‌های «چارلی»، «آرتور» و «جولین رونه» داشت و در سن ۷۴ سالگی در پاریس درگذشت. در ادامه مطلب با خبر درگذشت دختر چارلی چاپلین همراه ما بمانید.

دختر چارلی چاپلین درگذشت

  • درگذشت جوزفین چاپلین

به گزارش منابع خبری:

جوزفین چاپلین، در طول زندگی خود در تعدادی فیلم غیر انگلیسی‌ هم بازی کرد که تعدادسی از آن ها را می‌توان به بازی در فیلم برنده جایزه قصه‌های کانتربری ساخته پیر پائولو پازولینی و بوی حیوانات وحشی در سال ۱۹۷۲ اشاره کرد.

به گفته خانواده وی جوزفین چاپلین ششمین فرزند از ۱۱ فرزند چارلی چاپلین، ۱۳ جولای در پاریس درگذشت. جوزفین چاپلین در همان سال در کنار لارنس هاروی در درام فرار به خورشید مقابل دوربین رفت که درباره گروهی از افرادی است که تلاش می‌کردند از اتحاد جماهیر شوروی فرار کنند.

دختر چارلی چاپلین درگذشت
دختر چارلی چاپلین درگذشت

مرگ دختر چارلی چاپلین

چارلی چاپلین کمدین معروف در ۲۸ مارس ۱۹۴۹ در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، سومین فرزند از هشت فرزند «چارلی چاپلین» و «اونا اونیل» بود. او کار خود را روی پرده سینما در سنین جوانی در سال ۱۹۵۲ در فیلم «روشنی‌های صحنه» ساخته پدرش آغاز کرد. «جوزفین چاپلین» سه فرزند پسر به نام‌های «چارلی»، «آرتور» و «جولین رونه» داشت.

وی سال ۱۹۵۲ برای اولین بار در فیلم «لایم لایت» به نویسندگی، کارگردانی و بازی پدرش، در صحنه افتتاحیه فیلم در کنار جرالدین و مایکل خواهر و برادرش ظاهر شد و در فیلم «کنتسی از هنگ کنگ» ساخته پدرش در سال ۱۹۶۷ نیز بازی کرد. سال ۱۹۷۲، او در نقش می در فیلم «قصه‌های کانتربری» ساخته پی‌یر پائولو پازولینی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *