از انصراف رشیدپور تا بازگشت شهبازی ؛ اختلاف های تلویزیون با چهره های مطرح تمامی ندارد!

رضا رشیدپور تصمیم گرفت از اجرای برنامه “سیم آخر” استعفا دهد و شایعات نشان می‌دهد پخش دوباره برنامه پاورقی با اجرای محمدرضا شهبازی ادامه خواهد داشت.

در این بین، رئیس صدا و سیما اعلام کرده است که صورت‌های مشهوری که سبک زندگی شخصی و اجتماعی آن‌ها با چارچوب رسانه مطابقت ندارد، دیگر در تلویزیون حضور نخواهند داشت و باید به دنبال استعدادهای جدید باشن. در ادامه مطلب با خبر انصراف رضا رشیدپور همراه ما بمانید.

پخش دوباره برنامه پاورقی

بازگشت محمدرضا شهبازی

به گزارش منابع خبری:

پس از اعتراض محمدرضا شهبازی، مجری برنامه “پاورقی” به خبر بازگشت رضا رشیدپور به برنامه “سیم آخر” و اجرای مسابقه “پانتولیگ” توسط محمدرضا گلزار، بسیاری به تغییر رویه صدا و سیما و تلاش برای بازسازی وضعیت نامساعد فعلی اشاره کردند.

حتی بعضی از عناوین مثل آشتی صدا و سیما با سلبریتی‌ها و نجات گلزار و رشیدپور برای بهبود وضعیت تلویزیون مطرح شد. اما در عین حال، بازار مخالفت‌ها گرم شد و برخی مدیران صدا و سیما و رسانه‌ها به بازگشت این صورت‌ها واکنش نشان دادند. به طور خلاصه، شهبازی با انتشار یک ویدئوی اعتراضی از اجرای برنامه “پاورقی” خداحافظی کرد و رشیدپور نیز بلافاصله اعلام کرد که به این رسانه برنمی‌گردد.

پخش دوباره برنامه پاورقی
پخش دوباره برنامه پاورقی

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

رئیس صدا و سیما اظهار داشته است که رسانه ملی تمام چهره‌ها را دسته‌بندی می‌کند و فقط به افرادی فرصت می‌دهد که عناد، لجبازی و تمسک به رفتارهای خلاف قواعد و هنجارهای جامعه را نداشته باشند. او تاکید کرده که به جای تمرکز بر روی افرادی که سبک زندگی شخصی و اجتماعی‌شان با چارچوب‌های تلویزیون همخوانی ندارد، قصد دارند به دنبال کشف استعدادهای جدید باشند. به طور خلاصه، در حال حاضر به نظر می‌رسد با این اتفاقات، نمی‌توانیم امیدوار به بهبود وضعیت تلویزیون باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پخش دوباره برنامه پاورقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *