ببینید: انگشتر لاکچری ساره بیات سوژه کاربران شد! +[عکس]

تصویری از انگشتر لاکچری ساره بیات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

ساره بیات، بازیگر سینما و تلویزیون، اخیراً تصویری از انگشتر طلای لاکچری خود را منتشر کرده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه مطلب با خبر انگشتر طلای ساره بیات همراه ما بمانید.

انگشتر لاکچری ساره بیات

انگشتر گران قیمت ساره بیات

به گزارش منابع خبری:

اگر شما کارهای ساره بیات را دنبال کرده باشید، احتمالاً میدانید که او از چهار سال پیش در سینما حضور نداشته و هیچ فیلمی بازی نکرده است. آخرین باری که او در فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نقش زهرا همسر سعید حنایی را ایفا کرد.

در تلویزیون نیز، او چهارده سال است که هیچ همکاری با شبکه‌های تلویزیونی ندارد و آخرین بار در سریال بانو به کارگردانی فرید سجادی حسینی دیده شد. با این حال، ساره بیات همچنان رابطه خوبی با شبکه نمایش خانگی دارد و امسال در مجموعه تیراندازی نقش داشته است. در ادامه می‌توانید عکس انگشتر لاکچری ساره بیات را مشاهده کنید:

انگشتر لاکچری ساره بیات
انگشتر لاکچری ساره بیات

بیشتر بخوانید:

سالن زیبایی ساره بیات هنوز افتتاح نشده پلمپ شد! [+ویدیو]

استایل عجیب ساره بیات در کنار محمدرضا گلزار [+عکس]

او همچنین تصویری از انگشتر اعیانی خود را هم تازه‌ترین زمان منتشر کرده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ساره بیات، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی، تجربه اول خود را در عرصه بازیگری سینما کسب کرد.

ساره بیات مدرک بازیگری خود را از موسسه کارنامه دریافت کرده و از سال ۱۳۷۹ به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند. علاوه بر بازیگری، او در زمینه طراحی لباس و نقاشی نیز فعالیت دارد. از جمله دستاوردهای ساره بیات می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از انجمن منتقدان فیلم لندن و کسب جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم برلین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انگشتر لاکچری ساره بیات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *