خلاصه فوتبال پرسپولیس و فولاد 8 شهریور 1402 +[فیلم]

خلاصه فوتبال پرسپولیس و فولاد ؛ بازی پرسپولیس فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه 2 بر 0 به نفع پرسپولیس به اتمام رسید.

خلاصه بازی پرسپولیس فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران 1402/06. در ادامه مطلب با خبر نتیجه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان همراه بمانید.

خلاصه فوتبال پرسپولیس و فولاد

خلاصه بازی فولاد پرسپولیس

در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس در آخرین بازی امشب به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر ۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این بازی، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی توانستند دو گل برای تیمشان به ثمر برسانند.

در ادامه می‌توانید فیلم خلاصه فوتبال پرسپولیس و فولاد را مشاهده کنید:

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد

به گزارش منابع خبری:

با این نتیجه، پرسپولیس به ۱۰ امتیاز رسید و در رده دوم جدول قرار گرفت. تیم فولاد همچنان بدون امتیاز باقی ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس، یکی از معروف‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است. این تیم در سال ۱۹۶۳ به عنوان تیم فوتبال توپچی تهران تأسیس شد و در سال ۱۹۶۷ تغییر نام داد و به پرسپولیس تبدیل شد. پرسپولیس با رنگ‌ قرمز شناخته می‌شود و در استادیوم آزادی تهران به مسابقات خود می‌پردازد.

این تیم به مدت بیش از نیم قرن، برای هواداران خود موفقیت‌های بزرگی را به ارمغان آورده است. پرسپولیس تاکنون بیش از ۳۰ بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است و همچنین ۷ بار قهرمان جام حذفی ایران و ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. مردان بزرگی مانند ناصر حجازی، علی پروین، مهدی مهدوی‌کیا، کریم بگیری و علی دایی در سال‌های مختلف به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس خدمت کرده‌اند و به تحقق اهداف بزرگ این تیم کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *