ببینید: حرکت زیبای مهران غفوریان و بهرنگ علوی به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند +فیلم

مهران غفوریان و بهرنگ علوی در شب های مافیا اشک همه را در آوردند. آنها در این برنامه یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند را زنده کردند.

مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو شخصیت معروف در صنعت فوتبال و سرگرمی ایران، در برنامه شب های مافیا توسط مهران غفوریان و بهرنگ علوی معرفی شدند. در ادامه مطلب با خبر علی انصاریان و مهرداد میناوند شب های مافیا همراه ما بمانید.

مهران غفوریان و بهرنگ علوی در شب های مافیا

مهران غفوریان و بهرنگ علوی برنامه شب های مافیا

به گزارش منابع خبری:

علی انصاریان، که در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ به دنیا آمده و در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ درگذشت، فوتبالیست، مجری تلویزیون و بازیگر برجسته ایرانی بود.

او در سال ۱۳۷۵ با بازی در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به دنیای فوتبال وارد شد و در باشگاه پرسپولیس به اوج موفقیت رسید. در سال ۱۳۹۰ او از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. پس از اتمام حرفه فوتبال، علی انصاریان در حوزه سرگرمی و تلویزیون فعالیت کرد.

شب های مافیا یک برنامه تلویزیونی محبوب در ایران است. این برنامه به صورت ترکیبی از بازی‌های کمدی، استندآپ کمدی و مسابقات ذهنی طراحی شده است. در هر قسمت از برنامه، بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شوند و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند. شب های مافیا با استفاده از داستان‌ها و شوخ‌طبعی‌های خنده‌دار، مخاطبان را به خنده و سرگرمی می‌کشاند. بازیکنان در برنامه به چالش‌های متنوعی می‌پردازند و با استفاده از استعدادهایشان در زمینه بازی، کمدی و فکری، سعی می‌کنند تا بهترین عملکرد را ارائه دهند.

فیلم حرکت زیبای مهران غفوریان و بهرنگ علوی

علی انصاریان برنامه شب های مافیا

مهران غفوریان، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ایرانی است. او در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. غفوریان بازیگری خود را در سال ۱۳۶۶ با نقش در سریال تلویزیونی “من و شما” آغاز کرد. او سپس در سال‌های بعدی در سریال‌های موفقی مانند “زیر پوست”، “خانهٔ سفید” و “خانهٔ دوم” حضور داشت. بازی‌های قوی و تلفیقی از کمدی و درام در این سریال‌ها، به غفوریان شهرت و محبوبیت بیشتری داد.

بهرنگ علوی، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ایرانی است. او در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. بهرنگ علوی فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبا است. علوی بازیگری خود را در سال ۱۳۶۸ با نقش در فیلم “مردان شریف کوچک” آغاز کرد. او سپس در سال‌های بعدی در فیلم‌ها و سریال‌های موفقی مانند “باغ مظفری”، “دهکدهٔ زوربا” و “شهرزاد” حضور داشت. بازی‌های قوی و تلفیقی از کمدی و درام در این آثار، به بهرنگ علوی شهرت و محبوبیت بیشتری داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مهران غفوریان و بهرنگ علوی در شب های مافیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *