معرفی فیلم اتاق کشتار ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم اتاق کشتار با هنرنمایی اوما تورمن یک اثر اکشن و جنایی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم اتاق کشتار را در ادامه بخوانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم اتاق کشتار شما را به تماشای تریلر این فیلم اکشن دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی اتاق کشتار 2023 اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم سینمایی اتاق کشتار ( فیلم The Kill Room 2023 ) که توسط نیکول پائون ساخته شده است، در تاریخ 25 سپتامبر 2023 (3 مهر 1402) منتشر خواهد شد. فیلم “The Kill Room” در آوریل 2022 با حضور کوئنتین تارانتینو، اوما تورمن و ساموئل ال جکسون معرفی شد. سپس اعلام شد که جو مانگانیلو نیز به بازیگران این فیلم پیوسته است و همچنین مایا هاوک و لیو مورگان نیز در آن حضور خواهند داشت. ژانر فیلم The Kill Room 2023 اکشن، جنایی و کمدی و مدت زمان فیلم اتاق کشتار 1 ساعت و 33 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم اتاق گشتار و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم اتاق کشتار

معرفی فیلم اتاق کشتار

موضوع فیلم سینمایی اتاق کشتار درباره داستان یک دلال هنری به نام اوما تورمن است، که با یک قاتل به نام جو مانگانیلو همکاری می‌کند تا یک طرح پولشویی را اجرا کنند. در خلاصه فیلم سینمایی اتاق کشتار آمده است که اوما تورمن و جو مانگانیلو، به طور تصادفی درگیر یک ماجرای هیجان‌انگیز می‌شوند که سبب شروع یک فصل جدید در دنیای هنر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

بازیگران فیلم اتاق کشتار

از هنرپیشه های فیلم سینمایی اتاق کشتار می‌توانیم به ساموئل ال. جکسون، جو منگنیلو، دبی مزار، مایا هاک، اوما تورمن، متیو ماهر، مایک دویل، ماریان رندون، لری پاین، جیونا دادیو، دری همینگوی و جنیفر کیم اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم اتاق کشتار را بخوانید.

ساموئل ال. جکسون در نقش گوردون

معرفی فیلم اتاق کشتار

اموئل ال. جکسون، بازیگر آمریکایی، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۱۹۴۸ در واشینگتن دی.سی. به دنیا آمد. او در دوران کودکی و نوجوانی خود علاقه‌مندی شدیدی به هنرهای نمایشی داشت و در دانشگاه Morehouse در آتلانتا تحصیلاتش را در رشتهٔ رشتهٔ ارتباطات ادامه داد. بعد از فارغ‌التحصیلی، وارد عرصهٔ بازیگری شد و به سرعت شهرت و موفقیت را در دنیای سینما به دست آورد.

ساموئل ال. جکسون در فیلم‌های متعددی نقش آفرینی کرده است و به عنوان یکی از بازیگران برجستهٔ هالیوود شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی همچون “پلول”، “جنگ ستارگان”، “پالپ فیکشن” و “دندان شکن” به تجسم نقش پرداخته است. همچنین، ساموئل ال. جکسون به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده و توانمند در زمینهٔ بازی در نقش‌های اکشن و دیگر ژانرها شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران جهان تا سال 2023 از نظر محبوبیت

جو منگنیلو در نقش رجی

معرفی فیلم اتاق کشتار

جو منگانیلو، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، در تاریخ ۲۸ دسامبر ۱۹۷۶ در پیتسبورگ، پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در دوران نوجوانی علاقهٔ زیادی به هنرهای نمایشی داشت و در دانشگاه کارنگی ملون در هنرهای دراماتیک تحصیل کرد. بعد از فارغ‌التحصیلی، وارد عرصهٔ بازیگری شد و به زودی به یکی از صدرنشینان صنعت سینما تبدیل شد.

جو منگانیلو در فیلم‌های متعددی نقش آفرینی کرده است و به عنوان یک بازیگر برجستهٔ هالیوود شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی همچون “دندان شکن”، “شاتر آیلند”، “مردان سیاه” و “فوکواج” به تجسم نقش پرداخته است. همچنین، جو منگانیلو به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کنندهٔ استعدادمند و متعهد شناخته می‌شود و توانسته است با ایفای نقش‌های چالش برانگیز و فراوان، تحسین و احترام جمعی از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

اوما تورمن در نقش پاتریس

معرفی فیلم اتاق کشتار

اوما تورمن، یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ ۴ فوریه ۱۹۶۰ در بروکلین، نیویورک، به دنیا آمد. او در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد و علاقهٔ او به هنر و بازیگری از کودکی شکل گرفت. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه نیویورک، ویلیامزبرگ، در رشتهٔ بازیگری، اوما تورمن به عنوان یک بازیگر تئاتر و تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد.

اوما تورمن به مدت چند دهه در صنعت سینما و تلویزیون حضور فعال داشته است. وی در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و با بازی‌های قوی و استعداد خود، توانسته است جوایز و تقدیرهای بسیاری را به دست آورد. او در فیلم‌هایی همچون “Pulp Fiction”، “Kill Bill”، “Jackie Brown” و “Django Unchained” نقش‌آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران مرد هالیوود تا سال 2023

نقد فیلم سینمایی اتاق کشتار

معرفی فیلم اتاق کشتار

فیلم “اتاق کشتار” برای اولین بار در تاریخ 29 سپتامبر 2023 توسط کمپانی Shout! Studios در سینماهای آمریکا منتشر شد. سپس به صورت همزمان در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها به صورت آنلاین منتشر شد.

این فیلم از بازیگران مشهوری استفاده کرده است و فیلمنامه نسبتا خوبی دارد. سناریوی این فیلم با هیجان که در آن ارائه می‌شود، تجربه‌ای جدید و جذاب را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. نمرات فیلم اتاق کشتار منتشر شده است و این فیلم توانست که امتیاز قابل قبول IMDB : 6.2 را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 + [40 عنوان از بهترین فیلم های سینمایی جدید]

تریلر فیلم The Kill Room 2023

تیزر فیلم اتاق کشتار به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی اتاق کشتار را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی اتاق کشتار

در پایان و جمع بندی این مطلب باید بگوییم که این فیلم با توجه به فیلمنامه خوب و استفاده از بازیگران مشهور، می‌تواند رضایت افرادی که به ژانر اکشن و جنایی علاقه دارند، را کسب کند. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم اتاق کشتار اقدام کنید.

دانلود فیلم The Kill Room 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم اتاق کشتار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *