ببینید: استوری دردناک عمو پورنگ در پی درگذشت آرش میراحمدی!

درپی درگذشت آرش میراحمدی عمو پورنگ یک پست و استوری جدیدی در صفحه شخصی اش بارگزاری کرد و فوت این بازیگر توانمند را تسلیت گفت.

داریوش فرضیایی با انتشار یک استوری تلخ و احساسی در صفحه اینستاگرام خود، به خبر فوت آرش میر احمدی واکنش نشان داده است. در ادامه مطلب با خبر فوت بازیگر عمو پورنگ همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

تعریف زیبای دختر آرش میراحمدی از داشتن پدر + ویدیوی غم انگیز

آرش میراحمدی عمو پورنگ

پست داریوش فرضیایی برای آرش میراحمدی 

چند روز پیش، خانواده آرش میراحمدی خبر دادند که او به عالم ابدی پیوسته است. این اعلام موجب واکنش های گسترده‌ای شد. احساسی ترین و غمگین ترین پست هم مربوط به عمو پورنگ بود. در ادامه می‌توانید استوری عمو پورنگ برای آرش میراحمدی را مشاهده کنید.

آرش میراحمدی عمو پورنگ
آرش میراحمدی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی و آرش میراحمدی

عمو پورنگ در پستی گفت:

آرش عزیزم، دنیا لیاقت لبخند ترو نداشت. آروم بخواب داداشی، لالالالا گل پونه، آرش پرکشید از خونه ، روحت شاد ، ساده ، ساده ، ساده !

آرش میراحمدی، بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون، که مدتی با بیماری مبارزه می‌کرد، چندی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. او در حال درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که سطح زردی بدنش بسیار بالا بود و لازم شد سریعاً بستری شود تا از طریق آر سی پی، کیسه صفرا به منظور دفع سموم، استنت گذاری شود. با این وجود، پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت و ترخیص از بیمارستان، میراحمدی دوباره وارد بیمارستان شد و به کما رفت و چند ساعت بعد از این قضیه متاسفانه دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت نعمت احمدی نسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *