علی دهکردی مدیرعامل جدید خانه سینما شد

مدیرعامل جدید خانه سینما مشخص شد. در آخرین اجلاس هیئت مدیره خانه سینما، علی دهکردی، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مدیر عامل خانه سینما انتخاب شده است.

علی دهکردی، که شب گذشته به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شد، در دوره جدید این مرکز با مانع‌ها و مسائلی مواجه خواهد بود. پیش از این، مرضیه برومند، مدیر عامل سابق خانه سینما، به دلیل تناقض‌های درونی این سازمان استعفا داده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مدیرعامل جدید خانه سینما

حال علی دهکردی چهاردهمین مدیرعامل خانه سینما است و احتمالاً نقش سخت‌ترین دوره حرفه‌ای‌اش را بازی کند. یک مدیر عامل که در طول دوره مدیریتش بدون تردید با انتظارات صنفی زیادی روبرو خواهد شد، انتظاراتی که مستقیماً به معاش اعضای این انجمن صنفی و 32 صنف آن مرتبط است.

برومند در بخشی از نامه استعفای خود برخی از مسائل خانه فیلم را تشریح کرده بود، او در این نامه نوشته بود که وضعیت معاش بخش بزرگی از خانواده فیلم بسیار بحرانی است که ترجیح می‌دهند حال حاضرشان را به آینده برسانند، اتفاقات و حوادث غم‌انگیز پشت سر هم و اختلافات و ناهمخوانی‌های درون خانه منجر به تعلیق برخی از برنامه‌های بزرگ هیئت مدیره و تعجیل آن به آینده‌ای دیگر شد.

مدیرعامل جدید خانه سینما
مدیرعامل جدید خانه سینما

برخی از کارشناسان و اصحاب صنف فیلم معتقدند که عدم برنامه‌ریزی و تقسیم کار مدیریتی بین هیئت رئیسه خانه سینما و مدیرعامل آن سبب استعفای مرضیه برومند شده است. به علاوه، می‌توان به خروج اتحادیه صنف تولیدکنندگان از خانه سینما اشاره کرد. بدون شک، معاش چندین عضو از اعضای صنفی خانه فیلم و خانواده‌هایشان وابسته به مدیریت و تصمیمات مدیرعامل خانه سینما است. علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما در فیلم‌های از کرخه تا راین، مزد ترس، احضار ، شیخ بهایی و… به هنرنمایی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مدیرعامل جدید خانه سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *