جزئیات عروسی دوقلوهای به هم چسبیده هنزل

به گزارش رسانه‌ها، یکی از دوقلوهای به هم چسبیده هنزل ازدواج کرده است. این خبر چندی پیش منتشر شد و توانست بازتاب فراوانی را کسب کند.

طبق گزارش نشریه میرر، « ابی هنزل » 34 ساله، معلم مدرسه و ستاره سابق یک برنامه تلویزیونی، در سال 2021 با «جاش بولینگ»، پرستار و سرباز سابق ارتش ایالات متحده ازدواج کرده است. دوقلوهای به هم چسبیده، «ابی» و «بریتنی هنزل»، در حال حاضر به عنوان معلم کلاس پنجم در مینه‌سوتا، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند، زندگی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: دکتر دره ستاره هالیوود خود را دریافت کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جزئیات عروسی دوقلوهای به هم چسبیده هنزل

در صفحه فیس‌بوک «بولینگ» تصاویری از شادی او در کنار دوقلوها در حال بستنی خوردن و سفر دیده می‌شود. «بولینگ»، یک دختر هشت ساله از رابطه قبلی خود دارد که در کارهای خانه به آن‌ها کمک می‌کند.

خواهران هنزل نیز دیسفالی (یعنی دوقلوی به هم چسبیده با دو سر مجزا و بدن مشترک) هستند. آن‌ها شریان خونی و اندام پایین کمر را مشترک دارند و «ابی» بازو و پای راست و «بریتنی» قسمت چپ را کنترل می‌کند.

از زمان اعلام خبر ازدواج آن‌ها، دو خواهر با سوالات بسیاری درباره روابط عاشقانه‌شان مواجه شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها تمایل دارند این بخش از زندگی خصوصی خود را نسبتاً محفوظ نگه دارند. در یک مصاحبه، «بریتنی» گفت:

جهان نیازی ندارد بداند که ما با چه کسی رابطه داریم و چه زمانی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

 

پس از حضور در برنامه اپرا، زندگی هنزل‌ها در تلویزیون واقع‌نمای TLC، مستند و ساخته شد. این سریال آن‌ها را در حال آماده شدن برای فارغ‌التحصیلی از کالج بتل مینه‌سوتا و سپس در سفر به اروپا نشان می‌دهد. دوقلوها در مصاحبه‌ای گفتند:

از زمان تولد، همه اطرافیانمان علاقه زیادی به ما داشتند. ما نمی‌خواستیم زندگی عاشقانه خود را در معرض توجه رسانه‌ها و عموم قرار دهیم. اکنون که ازدواج کرده‌ایم، تلاش می‌کنیم زندگی خصوصی خود را محفوظ نگه داریم و از این توجه اضافی جلوگیری کنیم.

در سال‌های گذشته، داستان زندگی هنزل‌ها و مبارزات آن‌ها با مشکلات به هم پیوستگی و تأثیر آن بر زندگی روزمره‌شان، مورد توجه رسانه‌ها و عموم قرار گرفته است. آن‌ها برای جلب توجه به وضعیتشان و افزایش آگاهی درباره به هم پیوستگی مبارزه کرده و در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها حضور داشته‌اند.

دوقلوهای به هم چسبیده هنزل ، با توجه به شرایط منحصر به فردی که دارند، روابط عاشقانه خود را به عنوان یک جنبه شخصی و خصوصی از زندگی‌شان می‌بینند و تمایل دارند که این اطلاعات محدود باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این نوع ازدواج چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *