خط تولید پیکاپ اتوماتیک ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد! [+جزئیات]

خط تولید پیکاپ اتوماتیک ایران‌خودرو ؛ خط تولید پیکاپ جدید اتوماتیک هشت‌سرعته ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

پیکاپ فوتون اتوماتیک ابران خودرو یکی از محصولات ۱۲گانه این شرکت است که در دو سال اخیر برای پاسخگویی به نیاز بازار به تولید انبوه می‌رسد. در ادامه با خبر پیکاپ فوتون اتوماتیک همراه ما بمانید.

خط تولید پیکاپ اتوماتیک ایران‌خودرو

در این مراسم که با حضور مدیرعامل ایران خودرو دیزل و جمعی از معاونان و هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بیان کرد:

از ۹ هزار و ۱۷۳ دستگاه پیکاپ تولید شده در هشت ماهه ابتدای امسال در کشور سهم شرکت ایران خودرو دیزل ، ۹۴۷ دستگاه است.

نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو بیان داشت: تولید ۱۲ محصول در این گروه در دو سال گذشته که تا امروز ۹ محصول شکل عملیاتی و اجرایی به خود گرفته است، همچنین رشد ۲۶۴ درصدی سهام ایران‌خودرو دیزل (در مقایسه با رشد سه درصدی کلی بازار سهام) نشان‌دهنده تلاش وافر جهادی انجام شده در این شرکت از سوی مدیران، پرسنل و کارگران است.

پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو

در این مراسم مهدی بالو معاون مهندسی ایران‌خودرو دیزل اظهار داشت: در هشت ماهه امسال ۳۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی تجاری در کشور تولید شد که سهم خودروی پیکاپ ۹ هزار و ۱۷۳ دستگاه و سهم ایران‌خودرو دیزل از آن ۹۴۷ دستگاه بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *