ویدیو : بارش باران و سیلاب در شهر بانه کردستان

به تازگی خبری هولناک در فضای مجازی در مورد بارش باران و سیلاب در شهر بانه کردستان در رسانه ها پخش شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اخیرا اخباری در مورد باران شدید در بانه کردستان در رسانه ها پخش شده که آب و هوای این شهر بسیار بارانی می باشد. گویا سیلاب شدید در بانه برخی خیابان‌های شهر را مسدود کرده است.
موقعیت جعرافیای استان کردستان به گونه ای بوده که در برخی فصل ها از باران بسیار شدیدی برخوردا است. در ادامه ویدیویی ایجاد سیلاب در بانه از خواهید دید.

بارش باران و سیلاب در شهر بانه کردستان

در پی بارش‌های اخیر که از اواخر شب گذشته در کردستان آغاز شده و همچنان ادامه داشته، موج شادی و نشاط را برای مردم استان به‌همراه داشته و کردستانی‌ها به شکرانه این نعمت الهی در این ماه مبارک، نذورات خود را بین نیازمندان تقسیم کردند.

فرسودگی و نامناسب‌بودن محورهای مواصلاتی و معابر شهری و روستایی اما این نعمت و رحمت الهی را برای کام مردم تلخ کرده و سبب مختل‌شدن زندگی بسیاری از مردم در نقاط مختلف استان شده است.

باران شدید در بانه کردستان

در ادامه می‌توانید ویدیو ایجاد سیلاب در بانه را ببینید:

با ورود سامانه فعال بارشی از بامداد چهارشنبه به نیمه غربی کشور، در اغلب نقاط کردستان نیز شاهد بارش شدید باران به ویژه در مناطق غربی استان، از جمله مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بودیم.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، بارش شدید باران و رگبار، باعث آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل در تردد خودروها و عابران در نقاطی از شهرهای مریوان، سروآباد، بانه و سنندج شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *