سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش در کانادا بازیگر و فوتبالیست سابق [+عکس]

عکس جدید پژمان جمشیدی در کنار خواهرش غوغایی شد. این بازیگر تصاویری از خودش منتشر کرد. برای تماشای سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش همراه ما باشید.

پژمان جمشیدی در کانادا با خواهرش تصاویری از خودشان منتشر کردند. عکس آقای بازیگر و خواهرش در کشور کانادا این روزها دست به دست می‌شود. با دیدن خواهر پژمان جمشیدی شوکه می‌شوید. برای تماشای سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش همراه ما باشید.

سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش در کانادا بازیگر و فوتبالیست سابق

عکس فوتبالیست سابق در کنار خانواده غوغایی شد

سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش

عکسی از پژمان جمشیدی به همراه مامک خواهرش در کانادا در فضای مجازی منتشر شده است که این خانم زیبایی خاصی چهره اش دارد. پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان دار 20 شهریور 1356 در تهران متولد شده و در رشته مهندسسی عمران تحصیل کرد که بی نتیجه ماند.

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران متولد شده است. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش در مقطع ابتدایی تدریس می‌کرد.

عکس خواهر زیبای پژمان جمشیدی به همراه حودش در کانادا

در زیر تصویر آقای جمشیدی در کنار خواهرش را مشاهده می‌کنید:

سلفی پژمان جمشیدی با خواهرش

نظر پژمان جمشیدی درباره ازدواج:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی.

طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

وی بعد از رفتن به مدرسه فوتبال در تیم نوجوانان دارایی تهران عضو شد . در سال 1371 و درحالی‌که 15 ساله بود به باشگاه کشاورز تهران رفت و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند.

او پس کنار گذاشتن فوتبال در آثار مختلفی مانند 50 کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، آذر، من دیوانه نیستم، لونه زنبور و تگزاس و…بازی کرده است و همچنین با هشتمین تجربه خود سال 96 در فیلم سوء تفاهم نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر را دیافت کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *