ویدیو : واکنش شرکت کننده برنامه تی ان تی نسبت به مسخره شدنش توسط حامد آهنگی

به تازگی ویدیویی از واکنش شرکت کننده به تمسخر حامد آهنگی در رسانه ها پخش شده که جلب توجه بسیاری ازکاربران فضای مجازی را جمع کرد.

اخیرا ویدیویی از سخنان خانوم جوان از مسخره کردن حامد آهنگی رسانه ها چخش شده که در رابطه با چند روز پیش می باشد. گویا حرف های شرکت کننده برنامه حامد آهنگی درباره مسخره کردنش بسیار عجیب است.

واکنش شرکت کننده به تمسخر حامد آهنگی

بخشی از برنامه حامد آهنگی مجری برنامه‌های شبکه خانگی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب یافته که در اقدامی عجیب، شرکت‌کننده‌ای که نمی‌توانست کلمات را معمولی ادا کند، مسخره می‌کند. اتفاق عجیب‌تر آنکه تماشاگران هم در همراهی با حامد آهنگی شرکت کننده را مسخره می‌کنند و بلند می‌خندند.

فیلم حرف های شرکت کننده برنامه حامد آهنگی درباره مسخره کردنش که مشکل بیان داشت، با واکنش های زیادی همراه بوده است. این کلییپ از ساعاتی پیش به ترند گوگول تبدیل شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با کامنت ها و توئیت های خود به این حرکت حامد آهنگی واکنش نشان دادند و از تجربیات خود در مورد مسخره کردن و تمسخر مشکل بیانشان یعنی سین شون میزنه گفتند.

حرف های شرکت کننده برنامه حامد آهنگی درباره مسخره کردنش

در ادامه می‌توانید ویدیو سخنان خانوم جوان از مسخره کردن حامد آهنگی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *