فیلم بوسیدن دست فرح پهلوی + ویدئوی لو رفته از رقص یاسمین پهلوی

خبرگزاری‌ها فیلمی پخش کردند با عنوان بوسیدن دست فرح پهلوی فاسد به امید شفا! در ادامه با ما بمانید تا این ویدئو را باهم ببینیم.

فیلم بوسیدن دست فرح پهلوی در مسجد رفاعی

این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد که یک مرد نابینا تقضای دست بوسی فرح پهلوی را دارد. برخی درباره این ویدئو نوشته‌اند:

تقاضا برای دست بوسی فرح جهت شفای چشم یک‌ مرد نابینا

فیلم رقص رضا پهلوی

قبل‌تر فیلم رقص رضا پهلوی فرزند محمدرضا شاه با اهنگ مازندرانی در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت. اما اینبار توجه شما را به خبر رضا پهلوی جزیره نکر جلب می‌کنیم.

فیلم رقص یاسمین پهلوی در اسرائیل همسر رضا پهلوی به عنوان مجلس گرم کن صهیونیست‌ها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است که در ادامه می‌توانید فیلم این مجلس‌گرم کنی همسر رضا پهلوی را ببینید. در ادامه‌ی این نوشتار شما همراهان عزیز وبسایت فیگار می‌توانید عکس‌هایی دوتایی از یاسمین و رضا پهلوی، رقص یاسمین پهلوی در اسرائیل، فیلم ازدواج و عروسی محمدرضا شاه و فرح پهلوی, رقص یاسمین پهلوی در مراسم شام اسرائیل در تاریخ 1402 و رقصیدن رضا پهلوی با آهنگ مازندرانی را خواهید دید.

عکس: یاسمین پهلوی در حال دعا بر دیوار ندبه

ویدیو: رقص و شادی رضا پهلوی در اسرائیل!

به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ رضا پهلوی و فاکتورکردن تفریح میلیاردی در «جزیره نِکِر» به نام مبارزه سیاسی را سوژه‌ی امروز خود قرار داده است. قبل‌تر تصاویری زننده از رضا پهلوی بیرون آمده بود که یکی از آن تصاویر که قابل پخش هم هست را در اختیار شما قرار دادیم.

ویدئو ببینید: رقص +18 همسر رضا پهلوی (یاسمین)

رقص یاسمین در کشور اسرائیل

یاسمین پهلوی متولد ۴ مرداد ۱۳۴۷ با فامیلی پیش از ازدواج اعتماد امینی همسر رضا پهلوی است. یاسمین پهلوی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کامیونیتی تهران آغاز کرد و با گسترش اعتراضات و وقوع انقلاب ۵۷ به همراه خانواده اش، ایران را برای همیشه ترک کرد. خانواده اعتماد امینی در سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا اقامت گزیدند و یاسمین تحصیلات خود را در دبیرستان نوتردام ادامه داد. یاسمین پهلوی در ۲۲ خرداد ۱۳۶۵ با رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران، ازدواج کرد.

رقص زن رضا پهلوی را در ادامه خواهید دید
رقص زن رضا پهلوی را در ادامه خواهید دید

بیشتر بخوانید:

ویدئوی لو رفته: شاهین نجفی و رضا پهلوی چه نسبتی با هم دارند؟ +[فیلم فاش شده]

ویدئو: فیلم قدیمی ایرج طهماسب بر علیه رژیم پهلوی

رقص یاسمین پهلوی در اسرائیل

رقصیدن یاسمین پهلوی

یاسمین پس از پایان تحصیلات در بخش حقوقی بانک جهانی مشغول شد، سپس به عنوان دفتردار یکی از قضات دادگاه عالی واشینگتن خدمت نمود. یاسمین همچنین وکیل مرکز حقوق کودکان آسیب دیده و محروم در واشینگتن بوده‌است. یاسمین اعتماد امینی رضا پهلوی را نخستین بار در یک فرودگاه ملاقات کرد و بعد از آن سریعا با وی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی جنجالی از فریبرز عرب نیا و رضا پهلوی + [فیلم گفت و گو]

ویدیوی منتشر شده از اولین دیدار رضا شاه پهلوی و آتاتورک (مصطفی کمال پاشا)

عشوه های همسر رضا پهلوی

فبل از دیدن رقص سامین پهلوی توجه شما را به فیلم عروسی محمدرضا شاه و فرح پهلوی جلب می‌کنیم:

در این ویدیوی رقصیدن همسر رضا پهلوی با واکنش‌های منفی گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، در روزهایی که گروه به اصطلاح برانداز حق شادی را از مردم گرفته و آنها را به دلیل راه اندازی کسب و کارشان شماتت می‌کنند رضا پهلوی و همسرش در جمع صهیونیست‌ها به رقص و پایکوبی مشغول هستند. فیلم رقص یاسمین پهلوی در کشور اسرائیل ؛ همسر رضا پهلوی مجلس گرم‌کن صهیونیست‌ها که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید:

در ایران هرکس شادی کند نرمالسازی وضع موجود است اما منتظرالسلطنه‌ها در سرزمین بی‌وطن‌ها مشغول رقص و شادی‌اند. ویدئویی از رقص یاسمین پهلوی (همسر رضا پهلوی) در سفر به اسرائیل در فضای مجازی خبرساز شده را در ادامه می‌توانید ببینید.

رقص رضا پهلوی را با اهنگ مازندرانی ببینید:

فیلم مراسم عروسی دختر رضا پهلوی و پشت پرده و علت جدایی رضا پهلوی از همسرش

رضا پهلوی این حضور تفریحی را حضور در جلسات سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و در روز سوم اقامت، در یک جلسه غیررسمی دقایقی برای جمع صحبت کرده است که از تصاویر چنین برمی‌آید که  از جمع 48نفری ساکنان جزیره به‌تعداد انگشتان یک دست در سخنرانی او حاضر بودند.

تسنیم نوشته که:

جالب اینجاست که جزیره نکر واقع در جزایر ویرجین بریتانیا، یک ملک خصوصی متعلق به میلیاردی به‌نام ریچارد برانسون است. به‌خلاف ادعای رضا پهلوی و تیم رسانه‌ای وی، کسی برای حضور در این جزیره به دعوت نیاز ندارد. در بخش اپلای سایت این جزیره مشخصات خود را پر می‌کنید و با پرداخت سالانه 199 دلار حق عضویت تخفیفی دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

ببینید: رضا پهلوی به ایران آمد یا با بدل رضا پهلوی مواجهیم؟! + [ویدئوی اظهارات عجیب رضا پهلوی]

طلاق گلناز حسینی مجری من و تو و مسائل جنسی [+فیلم تبلیغاتی جدید]

پشت پرده علت جراحی لیلا فروهر بیمارستان و بستری شدنش چیست ؟

سوالات متداول درباره فیلم رقص همسر رضا پهلوی

آیا رقص یاسمین پهلوی در اسرائیل درست بود؟

باید این سوال را از طرفداران خاندان پهلوی پرسید. نظر ما به سنگین بودن و محترم بودن است.

آیا رضا پهلوی بعد از بیرون آمدن این فیلم ناراحت است؟

اطلاعاتی که به ما رسیده این است که رضا پهلوی از این بابت هیچ‌گونه نارحتی ندارد.


One thought on “فیلم بوسیدن دست فرح پهلوی + ویدئوی لو رفته از رقص یاسمین پهلوی

  1. خدایا خیییییلی سپاسگزاریم که این مملکت و ملت غیور رو از این خاندان بی غیرت که ناموس نمی شناسند نجات دادی و اگه این اینها بودند معلوم نیست داعش و اجنبی ها چی به سر ما و ناموس ما می آوردند . مرگ بر منافقین و مشرکین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *