ویدیو : عارضه ناگهانی جسمانی اردوغان در مصاحبه تلویزیونی

به تازگی خبری در مورد عارضه ناگهانی جسمانی اردوغان در مصاحبه تلویزیونی در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را درباره بیماری وی ایجاد کرده است.

اخیرا اخباری درباره ناراحتی جسمانی اردوغان در برنامه زنده در رسانه‌های مجازی جهان در حال دست به دست شدن می‌باشد. بد شدن حال رئیس جمهور ترکیه در پخش زنده در اثنای گفتگویی اتفاق افتاد که این موضوع باعث قطع برنامه برای دقایقی شد.  در ادامه ویدیویی از ناراحتی حال اردوغان در برنامه زنده خواهید دید.

عارضه ناگهانی جسمانی اردوغان در مصاحبه تلویزیونی

عارضه ناگهانی جسمانی اردوغان در مصاحبه تلویزیونی
ناراحتی جسمانی اردوغان در برنامه زنده

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه های “کانال 7” و “اولکه تی وی” به دلیل خرابی حالش مجبور به قطع برنامه شد. بد شدن حال رئیس جمهور ترکیه در پخش زنده بسیار شوکه کننده برای برخی از مخاطبین بوده است.

وی بعد از چند دقیقه به برنامه بازگشت و با عذرخواهی از بینندگان گفت:

“دیروز و امروز کمپین های سنگینی داشتیم و معده ام دچار سردی شد تا آنجا که تردید داشتم که این برنامه را لغو کنم یا نه ولی در نهایت تصمیم به آمدن گرفتم. از شما و بینندگان حلالیت می خواهم.”

ناراحتی جسمانی اردوغان در برنامه زنده

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی جسمانی اردوغان در برنامه زنده را ببینید:

رجب طیب اردوغان 69 ساله طی سالهای گذشته در برنامه‌های متعددی شرکت داشته و به طور متوسط روزانه یک سخنرانی داشته است که این موضوع باعث فشار مضاعف بر وی و بروز علائمی از ناخوشی در وی طی ماههای گذشته شده که خوابیدن در حین برگزاری نشست های سیاسی از جمله آن‌ها است.

برخی معتقدند که اردوغان به دلیل بیماری نباید در این دوره از انتخابات شرکت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *