ویدیو : بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد ‌یک روز ؛ دلیل مریضی آن مشخص شد

به تازگی ویدیویی از بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد ‌یک روز در رسانه های داخلی پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا کیلیپی از بستری مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز در رسانه‌های مجازی فارسی توسط کاربران این فضا پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر مشهور و محبوب ایرانی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرامی احمد مهرانفر برای تولد نوید محمدزاده

وضعیت وخیم مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز، شیرین یزدان بخش، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بسیاری از هنرمندان ایرانی را نگران کرده است. در ادامه ویدیویی از مریضی مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز خواهید دید.

بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد ‌یک روز

بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد ‌یک روز
بستری مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز

شیرین یزدان بخش، بازیگر قئیمی و پیشکسوت از اواخر هفته گذشته به دلیل سکته مغزی در بخش آی‌سی‌یو بستری شد و از روز گذشته دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه به بخش عمومی منتقل شده است.

در پی این اتفاق، خانه سینما نامه‌نگاری‌های لازم را به صندوق اعتباری هنر انجام داده است اما به دلیل اینکه این بازیگر عضو این صندوق نیست، مسوولان در پی بررسی شرایط و نحوه حمایت از شیرین یزدانبخش هستند.

یزدانبخش از اواخر دهه 70 به تماشاگر ثابت تئاتر،‌ موسیقی و سینما تبدیل شد و همین امر سبب شد تا میان جامعه تئاتری شناخته شود. او ابتدا با بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازیگری شد و به مدت ده سال در این حوزه فعالیت کرد.

بستری مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مریضی مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز را ببینید:

او در سال‌های حضور خود در سینما با بازی در فیلم‌هایی همچون «جدایی نادر از سیمین»،‌ «بوسیدن روی ماه»، «ابد و یک روز»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «ملبورن»، «تختی»، «عنکبوت» و… با کارگردان‌های شاخص سینما مانند اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، سعید روستایی، محسن امیریوسفی، نیما جاویدی، بهرام توکلی، ابراهیم ایرج‌زاد و… همکاری داشته است.

آرش انیسی نویسنده و مستندساز به بهانه توزیع فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی در شبکه نمایش خانگی به بررسی این فیلم که در یک سال گذشته از آثار پرافتخار سینما در جشنواره‌های داخلی بوده، پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *