مجتمع تجاری اپال فک پلمب شد [+عکس]

به تازگی، تصاویری از فک پلمب مجتمع تجاری اپال منتشر شد که حواشی و بازتاب‌های متنوع و جالبی را در فضای مجازی به همراه داشت.

روز گذشته، در پستی اینستاگرامی جدید از صفحه‌ی مجتمع اپال، باز شدن مجتمع اپال به نمایش گذاشته شد که خبر از فک پلمب اپال ، این مجتمع تجاری جنجال‌برانگیز را خواهیم شنید.

در پی عکس اپال برای فک پلمب شدنش که در صفحه‌ی عمومی اینستاگرام این مجتمع به نمایش گذاشته شد، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، این خبر را بازنشر کردند.

فک پلمب مجتمع تجاری اپال

 

فک پلمب مجتمع تجاری اپال
فک پلمب مجتمع تجاری اپال, باز شدن مجتمع اپال

به گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، مجتمع تجاری اپال در تهران علی‌رغم دریافت تذکرات متعدد درخصوص کشف حجاب به علت تمکین نکردن به هشدار‌ها پلمب شد.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی پشت پرده پلمپ فروشگاه اپال در تهران تا فک پلمپ

این مجتمع از ساعتی قبل مجددا بازگشایی شد و در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد و نوشت:

مهمانان عزیز، چند روزی مهمان شما نبودیم. پیام‌های پر مهر شما را گرفتیم که نوشته بودید آمدید اما نبودید و رفتیم. نوشته بودید دلتون برای ما تنگ شده است. این مدت خیلی پیام داشتیم از شما. و ما مونده بودیم و دلتنگی برای دیدار شما. ما دلتنگ شما بودیم و حالا برگشتیم.

فک پلمب اپال

در ادامه می‌توانید عکس اپال برای فک پلمب شدنش را ببینید:

فک پلمب مجتمع تجاری اپال
فک پلمب مجتمع تجاری اپال, فک پلمب اپال

مرکز خرید اُپال، بزرگ‌ترین مرکز خرید شمال غرب تهران محسوب می‌شود. این مرکز در منطقه دو شهرداری تهران و سعادت آباد قرار دارد. مرکز تجاری اوپال تنها یک مرکز خرید نیست. در پاساژ اپال علاوه‌بر فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها، امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز وجود دارد. فود‌کورت‌، رستوران‌، کافی‌شاپ، سینما اپال، بولینگ اپال و شهربازی از جمله این امکانات است که داشتن یک روز کامل و شاد را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *