ویدیو : لحظه اعلام شهادت سربازان سراوان به خانواده هایشان

به تازگی ویدیویی از لحظه اعلام شهادت سربازان سراوان به خانواده هایشان در فضای مجازی وایرال شده است. این ویدیو بسیار غم انگیز و احساسی می باشد.

امروز ویدیویی از اعلام شهیدان مرزبانی سراوان به خانواده هایشان در فضای مجازی منتشر شده است. گویا خبر رسانی شهادت سربازان مرزبان به خانواده ها ویدیو بسیار غم انگیز و دردناک بوده که در فضای مجازی جزء احساسی ترین ویدیو ها شناخته میشود

بیشتر بخوانید:

واکنش یاسان به شهادت سربازان مرزدار وطن ؛ شما 5 نفر تا ابد قهرمانید

لحظه اعلام شهادت سربازان سراوان به خانواده هایشان

لحظه اعلام شهادت سربازان سراوان به خانواده هایشان
اعلام شهیدان مرزبانی سراوان به خانواده هایشان

در پی حمله تروریستی اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا اسامی شهدای مرزبان در سراوان را اعلام کرد:

  • گروهبان‌ یکم غنی باتدبیر
  • گروهبان‌یکم حسن بادامکی
  • وظیفه محمد جمالزاده
  • وظیفه یونس سیفی‌نژاد
  • وظیفه ناصر حمیدی‌دژ

همچنین استوار یکم کیخواه جوان و گروهبان یکم رضا برجی نیز در این حادثه مجروح شده‌اند. اخیرا ویدیویی احساسی از خانوده های شهدای عزیز مرزبان سروان در فضای مجازی وایرال شده که بسیار ناراحت کننده و غم انگیر می‌باشد.

 اعلام شهیدان مرزبانی سراوان به خانواده هایشان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از لحظه خبر رسانی شهادت سربازان مرزبان به خانواده ها را ببینید:

دادستان زاهدن مرکز سیستان و بلوچستان گفت:

” 6 نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه صادر شده است.”

در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند، این اقدام ناجوانمردانه به طور حتم، بی پاسخ نخواهد ماند. جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ویدیو : لحظه اعلام شهادت سربازان سراوان به خانواده هایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *