ماجرای هک شدن کیف پول اتمیک چیست ؟

چندی پیش، شایعاتی مبنی بر هک یک ولت به انتشار رسید که جنجال آفرید و در ادامه بررسی خواهیم گرد که ماجرای هک شدن کیف پول اتمیک چیست؟

روز شنبه بود که اخبار شایعاتی مبنی بر ماجرای هک اتمیک در فضای مجازی به انتشار رسید که برخی از خبرگزاری‌ها آن را کذب خواندند؛ اما پس از مدتی، روز گذشته هک اتمیک والت به صورت رسمی تأیید شد.

پس از اینکه این اتفاق رخ داد، برخی از خبرگزاری‌ها، ماجرای کلاهبرداری کیف پول اتمیک را به انتشار رساندند و مدعی شدند که این والت، کلاهبرداری کرده است.

ماجرای هک شدن کیف پول اتمیک چیست ؟

ماجرای هک اتمیک

ماجرای هک شدن کیف پول اتمیک
ماجرای هک اتمیک

گزارش‌هایی مبنی بر هک شدن کیف پول اتمی و به خطر افتادن ارزهای دیجیتال کاربران دریافت و تمام موجودی برخی از قربانیان تخلیه شده است. طبق گفته وبسایت Atomicwallet.io، کیف پول اتمی یک کیف پول غیرمتمرکز قابل اعتماد با بیش از پنج میلیون کاربر و رتبه عالی در Trustpilot با 13000 بررسی بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

بهترین سایت ها برای شبیه سازی صدا از طریق هوش مصنوعی

بر اساس بررسی‌های یک کارآگاه تجزیه و تحلیل آن چین با نام مستعار ZachXBT، از روز 12 خرداد حداقل 35 میلیون دلار (1,750 میلیارد تومان) رمز ارز از کیف پول اتمیک والت افراد دزدیده شده است. ارزش دارایی‌های پنج حساب بزرگی که قربانی هک اتمیک والت بوده‌اند، در مجموع 17 میلیون دلار (850 میلیارد تومان) بوده است.

هک اتمیک والت

ماجرای هک شدن کیف پول اتمیک
کلاهبرداری کیف پول اتمیک

روز شنبه حساب کاربری اتمیک ولت در توییتر اعلام کرد گزارش‌هایی از سرقت دارایی کاربران به آنها رسیده است و این تیم در حال تحقیق و بررسی این ماجرا هستند. با اینکه در تمام فضای مجازی، کاربران از هک Atomic Wallet صحبت می‌کنند، تیم توسعه اتمیک چیزی را تایید نکرده و در حال بررسی این اتفاق است.

با این حال، کسانی که با سایت رسمی اتمیک والت (Atomic Wallet) آشنا نیستند، می‌توانند به راحتی باور کنند که فریبکار معتبر است. اسپم، اسکم یا کلاهبرداری؟ در دنیای غیرمتمرکز کریپتو تنها یک قانون وجود دارد: هرگز اعتماد نکنید، بررسی کنید و همیشه یاد بگیرید که چگونه کلاهبرداری را شناسایی کنید. بیایید راه‌های محافظت از دارایی در برابر کلاهبرداران در صنعت کریپتو را بررسی کنیم.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *