چرا پیتر دینکلیج سریال House of Dragon را ندیده است ؟

چندی پیش، مصاحبه‌ای از پیتر دینکلیج به انتشار رسید که نشان می‌دهد علت ندیدن House of Dragon توسط پیتر دینکلیج چیست و او این موضوع را توضیح می‌دهد.

در مصاحبه‌ای که اخیراً از پیتر دینکلیج به انتشار رسید، او اعلام می‌کند که علت دیده نشدن خاندان اژدها توسط تیریون لنیستر چه چیزی است و موضوع ندیدن هاوس آف درگون توسط دینکلیج را مطرح می‌کند.

دلیل دیده نشدن خاندان اژدها توئسط بازیگر گات یکی از اتفاقات جنجالی این چند روز اخیرا در رابطه با این سریال بود که حالا فیلمبرداری فصل دوم آن نیز شروع شده است.

علت ندیدن House of Dragon توسط پیتر دینکلیج

چرا پیتر دینکلیج سریال House of Dragon را ندیده است ؟

علت ندیدن House of Dragon توسط پیتر دینکلیج
علت دیده نشدن خاندان اژدها توسط تیریون لنیستر

پس از هشت فصل در HBO، بازی تاج و تخت در سال 2019 به پایان رسید. دنیای وستروس سال گذشته بازگشت، با این حال، با House of the Dragon، یک نمایش اسپین‌آف که مجموعه‌ای کاملاً جدید از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند و بیش از 100 سال قبل از آن اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها !

رسمی: تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

در حالی که کار بر روی فصل دوم House of the Dragon ادامه دارد، دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال Game of Thrones در مصاحبه‌ای با ET فاش می‌‎کند که هنوز اسپین آف را تماشا نکرده است. با این حال، دینکلیج روشن می‌کند که هیچ مخالفتی با نمایش جدید ندارد، اما فقط می‌گوید که پس از وقف بسیاری از زندگی خود به بازی تاج و تخت، به استراحت نیاز دارد.

ندیدن هاوس آف درگون توسط دینکلیج

دلیل دیده نشدن خاندان اژدها توئسط بازیگر گات
دلیل دیده نشدن خاندان اژدها توئسط بازیگر گات

در این مصاحبه او اعلام کرد:

من هنوز آن را ندیده‌ام. من فقط هنرنمایی بازی تاج و تخت را برای مدت طولانی انجام دادم. و چیزهای دیگر را تماشا کردم. اما قطعاً قصد دارم این را تماشا کنم، اما الان نه. شنیدم که واقعاً خوب است. فعلاً دارم سعی می‌کنم ریک و مورتی را نگاه کنم. همچنین جدیداً اوزارک را دیدم و لذت بردم.

دینکلیج به چندین ستاره اصلی دیگر بازی تاج و تخت می‌پیوندد که به دلایلی هنوز اسپین آف را تماشا نکرده‌اند. به عنوان مثال، ریچارد مدن، بازیگر راب استارک، اخیراً فاش کرد که خاندان اژدها را تماشا نکرده است، زیرا چیزهای دیگری در حال حرکت است و مشغول به کارهای دیگر بوده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *