خبر مهم سازمان سنجش ؛ برخی رتبه‌های کنکور حقوق دریافت می‌کنند

خبر مهم سازمان سنجش درباره کنکور. برخی از رتبه های کنکور که متقاضی رشته های کم متقاضی هستند از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حقوق دریافت میکنند.

رتبه‌های زیر ۱۰۰ و در بعضی موارد زیر ۵۰ اگر رشته‌های خاصی که متقاضی کمتر دارد را به‌عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنند، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آنها حقوق داده خواهد شد که تا پایان تحصیل ادامه دارد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

خبر مهم سازمان سنجش

حقوق برای رتبه های کنکور

حقوق برای رشته های کم متقاضی
حقوق برای رشته های کم متقاضی

حسن مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، در مورد آشنایی با کارنامه آزمون سراسری، نحوه انتخاب رشته و ضوابط و مقررات انتخاب رشته مطالبی را ارائه کرد.

وی از راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش خبر داد که احتمال قبولی فرد را در ۳۰۰ رشته بررسی می‌کند.

دکتر مروتی بیان کرد:

“رتبه‌های زیر ۱۰۰ و در بعضی موارد زیر ۵۰ اگر رشته‌های خاصی که متقاضی کمتر دارد را به‌عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنند، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آنها حقوق داده خواهد شد که تا پایان تحصیل ادامه دارد.”

هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در مراسم ششمین دوره روزی با دانشگاه تهران ضمن خیر مقدم به دانشجویان آینده دانشگاه تهران گفت:

“دانشگاه تهران به‌عنوان قله دانشگاه‌های کشور، در تمام زمینه‌ها می‌درخشد و نمود بیرونی آن در تمامی عرصه‌ها قابل مشاهده است.”

وی ادامه داد:

“دانشگاه تهران در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز سرآمد است و علاقه‌مندان به انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، با ورود به دانشگاه فصل جدی از فعالیت‌ها، رشد و بلوغ اجتماعی خود را تجربه می‌کنند.”

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد:

“این فعالیت‌های بالغانه نقش و جایگاه شما را در روابط اجتماعی و در مدیرت جریان‌های اجتماعی و در راهبری فعالیت‌های فرهنگی مستعجل می‌کند. دانشگاه تهران دانشگاهی است که بیش از ۱۰۰ نشریه فعال و ۲۰۰ کانون و انجمن علمی دارد.”

فعلا هیچگونه اطلاعی از سازمان سنجش مبنی بر رشته های مشمول حقوق اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خبر مهم سازمان سنجش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *