استیضاح وزیر صمت فاطمی امین وصول شد !

به تازگی، اخباری از اینکه استیضاح وزیر صمت فاطمی امین وصول شد منتشر شده که حواشی زیادی را برای این وزیر به همراه داشته است.

خبر وتو شدن استیضاح وزیر در چند روز گذشته که تحت عنوان وتو استیضاح فاطمی امین در رسانه‌های سیاسی چند روزی است که دست به دست می‌چرخد، حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

استیضاح وزیر صمت فاطمی امین وصول شد !

استیضاح وزیر صمت فاطمی امین
استیضاح وزیر صمت فاطمی امین, وتو شدن استیضاح وزیر

طبق اخباری که اخیراً به انتشار رسیده است، استیضاح‌ وزیر صمت دوشنبه ۲۸ فروردین ماه اعلام وصول شده است و قرار است یک‌شنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار شود.

محمد رشیدی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی، طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد؛ هیئت‌رئیسه مجلس مطابق ماده ۲۱۳ آئین نامه داخلی مجلس، یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت را زمان برگزار جلسه استیضاح اعلام کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از وزیر صمت را ببینید:

استیضاح وزیر صمت فاطمی امین
استیضاح وزیر صمت فاطمی امین, وتو استیضاح فاطمی امین

منتفی شدن استیضاح فاطمی امین وزیر صمت

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» چندی پیش نوشت:

یک نماینده مجلس با اشاره به احتمال مننتفی شدن استیضاح فاطمی امین می‌گوید که استیضاح وزیر صمت منتفی نشده و این صرفا استنباط شخصی یک نماینده است.

لطف‌الله سیاهکلی در واکنش به اظهارات یک نماینده مبنی بر منتفی خواندن استیضاخ وزیر صمت واکنش نشان داد و گفت:

اتفاقا رهبر انقلاب از مجلس می‌خواهد که حقوق مردم استیفا شود و استیضاح وزیر در این خصوص لازم است. اتفاقا رهنمود رهبر انقلاب این است که حقوق مردم استیفا شود. رهبری از مجلس انتظار دارد که نمایندگان به وظایف نظارتی خود عمل کنند.حقوق مردم هم از مسائل اصلی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *