بازسازی مشهد در سال 1500 توسط هوش مصنوعی [+عکس]

به تازگی و با فراگیر شدن فناوری و تکنولوژی منحصر به فرد هوش مصنوعی ، تصاویر جدید و جذابی از بازسازی مشهد توسط هوش مصنوعی در سال 1500 منتشر شد.

در ویدئویی جدید که از هوش مصنوعی و مشهد 1500 به انتشار رسیده است، ویدیوی بازسازی شهر مشهد هوش مصنوعی را نشان می‌دهد که ثابت می‌کند، این فناوری، حتی در ایران نیز به آن پرداخته می‌شود.

عکس هوش مصنوعی مشهد سال 1500 ، یکی از جذاب‌ترین ویدئوهایی بود که از بازسازی شهری توسط هوش مصنوعی انجام گرفت.

بازسازی مشهد توسط هوش مصنوعی

بازسازی مشهد توسط هوش مصنوعی
بازسازی مشهد توسط هوش مصنوعی, هوش مصنوعی و مشهد 1500

هوش‌های مصنوعی تصویرسازِ جدید عکس‌هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می‌کنند. تنها کافی است برای آن‌ها بنویسید که چه در ذهن دارید. با نوشتن عبارات مختلف به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل کرده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر جدید که مانند آن را در هیچ‌جا ندیدید ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی

حالا یکی از کاربران ایرانی، با دستور به این هوش مصنوعی، به او گفت تا تصویر مشهد را در سال 1500 به تصویر بکشد و این فناوری، تصاویر جالبی از این شهر را به انتشار گذاشت.

هوش مصنوعی و مشهد 1500

در ادامه می‌توانید ویدیوی بازسازی شهر مشهد هوش مصنوعی را ببینید:

از کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در هنر، استفاده از آن در بازسازی آثار هنری آسیب‌دیده است. به این ترتیب که شبکه‌های عصبی با بررسی بخش‌های باقی مانده از یک اثر می‌تواند سبک کار هنرمند را تشخیص داده و بر اساس آن بخش‌های از میان رفته را به شبیه‌ترین شکل ممکن، بازسازی کنند.

خالق واژه هوش مصنوعی جان مکارتی John McCarthy است و از او به‌عنوان پدر علم و دانش تولید ماشین‌های هوشمند یاد می‌شود. اما ظهور این رشته علمی را دهه ۵۰ میلادی و زمانی عنوان می‌کنند که آلن تورینگ Alan Turing این سوال را مطرح کرد که آیا ماشین می‌تواند فکر کند؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *