پشت پرده جنجالی حادثه انفجار سپاه دامغان [+جزئیات]

روز گذشته، خبری مبنی بر یک انفجار در منطقه سپاه دامغان رخ داد که در ادامه به پشت پرده جنجالی حادثه انفجار سپاه دامغان خواهیم پرداخت.

روز گذشته، براثر انفجار در یکی از مراکز سپاه، جزئیات جدید از انفجار دامغان به انتشار رسید که خبر از انفجار مراکز سپاه در دامغان می‌دهد و این خبر، حواشی زیادی را نیز به همراه داشته است.

انفجار مرکز سپاه شهر دامغان ، باعث شد ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شوند.

پشت پرده جنجالی

حادثه انفجار سپاه دامغان
حادثه انفجار سپاه دامغان, انفجار مراکز سپاه در دامغان

(عکس)

روز گذشته، روابط عمومی سپاه دامغان شامگاه سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای از شهادت جمال شبستانی و علی علی حسینی ۲ نفر از کارکنان سپاه در حادثه انفجار عصر امروز در مرکز آمار و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان خبر داد.

در اطلاعیه عنوان شده است:

عصر دیروز، حین جابه‌جایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه، انفجاری رخ داد. علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

جزئیات جدید از انفجار دامغان

در ادامه می‌توانید عکس یکی از شهدای این حادثه را ببینید:

حادثه انفجار سپاه دامغان
حادثه انفجار سپاه دامغان, انفجار مرکز سپاه شهر دامغان

سپاه دامغان با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده‌های معظم و نیز همکاران شریف آنان، متعاقباً آیین‌های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *