زمان اولین کشتی حسن یزدانی در کرواسی مشخص شد! [+زمان مسابقه]

مسابقات کشتی زاگرب کرواسی ؛ اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ روز های ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی مشخص شد. در ادامه مطلب با خبر زمان کشتی حسن یزدانی در کرواسی همراه ما بمانید.

مسابقات کشتی زاگرب کرواسی

  • زمان مسابقات کشتی زاگرب کرواسی

به گزارش منابع خبری:

رقابت‌های کشتی رنکینگ کرواسی در رشته آزاد روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در شهر زاگرب برگزار می شود. براساس برنامه این پیکارها ژنرال هشت ستاره کشتی ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه به روی تشک خواهد رفت. در این روز همچنین رضا اطری در وزن ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقه خواهند داشت.

حسن یزدانی، ابوبکر اباکاروف از آذربایجان، زاهد والنسیا و مارک هال از آمریکا مهمترین مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم هستند. رضا اطری نیز برای رسیدن به مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت سختی با راوی کمار هندی و ست کراس آمریکایی دارد.

مسابقه کشتی حسن یزدانی در زاگرب کرواسی

امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به سد سخت جی‌دن کاکس و کایل اسنایدر ۲ قهرمان کشتی آزاد ایران خورده و علی سوادکوهی نیز باید با مارستلر آمریکایی برای کسب مدال طلا رقابت کند. در وزن ۷۹ کیلوگرم تنها ۹ شرکت کننده حضور دارد. دیدارهای مرحله مقدماتی این اوزان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و فینال این اوزان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه همان روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *