بزن و برقص و شادی در کنسرت زانکو در کیش خواننده مثلا روم زوم کنی [+ویدیو]

رقص جنحالی در کنسرت زانکو خبر ساز شد و دست به دست می‌چرخد. برای تماشای ویدیو بزن و برقص و شادی در کنسرت زانکو همراه ما باشید.

زنی رقاص در کنسرت زانکو باعث تعجب همه شد. رقص هوادار زانکو در کنسرتش این روزها سوژه داغ کاربران مجازی شده است. رقص در کنسرت کیش آقای خواننده توجه کاربران را به خودش جلب کرد. برای دیدن بزن و برقص و شادی در کنسرت زانکو همراه فیگاری بمانید.

بزن و برقص و شادی در کنسرت زانکو در کیش خواننده مثلا روم زوم کنی

رقص زنی در کنسرت زانکو در کیش غوغایی شد

بزن و برقص و شادی در کنسرت زانکو

به تازگی زانکو خواننده‌ای که با آهنگ مثلا روم زوم کنی معروف شد، کنسرتی در کیش برگذار کرد که اتفاقا خانم هوادار در کنسرتس با همین آهنگ می‌رقصد این موضوع بسیار جنجالی شده است.

زانکو از خوانندگان جوان کشور است. وی در زمینه آهنگ‌های پاپ فعال است که او بیشتر آهنگ‌های خود را در این سبک به بازار موسیقی ایران عرضه کرده است.

موسیقی پاپ که این روزها در میان جوانان و نوجوانان کشورمان تبدیل به محبوب ترین سبک موسیقی در ایران شده است و جزو سبک های پرمخاطب و جذاب موسیقی ایران محسوب می‌شود.

ویدیو رقص و شادی مردم در کنسرت زانکو 

در زیر ویدیو زن هوادار رقصنده خانم در کنسرت زانکو را می‌بیند:

 

اگر بخواهیم یکی از پر شنونده ترین و پر مخاطب ترین آهنگ‌های این خواننده جوان کشورمان را نام ببریم به‌جرئت می‌توان گفت که آهنگ مثلاً روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم  باعث استقبال مردم شد و در زمان خودش بسیار ترکاند. این آهنگ  با بیشترین تعداد دانلود توانسته است جایگاه خوبی در بین شنونده ها کسب کند. و محبوبیت زیادی در بین مردم و فضاهای مجازی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *