دسترسی‌های بیشتر با خرید تیک آبی پولی اینستاگرام ! [+جزئیات]

بر اساس اطلاعاتی که در بخش پشتیبانی اینستاگرام نوشته شده است، کاربران بعد از خرید تیک آبی پولی اینستاگرام به موارد بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند.

تیک آبی پولی اینستاگرام

خرید سرویس پولی Meta Verified

بر اساس اطلاعاتی که در بخش پشتیبانی اینستاگرام نوشته شده است کاربران اینستاگرام بعد از خرید سرویس پولی Meta Verified ( تیک آبی پولی اینستاگرام ) به موارد زیر دسترسی پیدا می‌کنند:

  • تیک آبی
  • نظارت اینستاگرام برای جلوگیری از جعل هویت
  • پشتیبانی از کاربران پولی
  • اولویت بندی در نمایش نظرات!
  • پیشنهاد پست‌های کاربران پولی در اکسپلورر و بخش Reels
  • استیکرهای اختصاصی برای بخش استوری

تاریخ دسترسی به ویژگی های تیک آبی پولی اینستاگرام

تاریخ در دسترس قرار گرفتن ویژگی‌های پولی اینستاگرام فعلا مشخص نیست و باید منتظر اعلام از طرف متا باشیم. درحال‌حاضر اطلاعی از قیمت و زمان ارائه این سرویس نداریم، بااین‌حال طبق صفحه پشتیبانی کاربرانی که دارای چندین حساب هستند، باید برای هرکدام آن‌ها این سرویس را به‌صورت جداگانه تهیه کنند.

تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

تیک آبی اینستاگرام چیست
تیک آبی اینستاگرام چیست

تیک آبی یا همان Verified Badge شامل یک تصویر مشابه فوق است که در کنار نام پروفایل نمایش داده می‌شود و نشان از رسمی بودن یک اکانت شبکه اجتماعی دارد. در هر اکانتی که این تصویر به صورت یک تیک آبی رنگ وجود داشته باشد، به این معنی است که فرد یا برند مورد نظر درخواستی را برای رسمی کردن اکانت برای اینستاگرام انجام داده است که برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام از شما اطلاعاتی همچون نام، زمینه فعالیت و تصویر پاسپورت، گواهینامه یا هر مدرک هویتی که نشان دهد اکانت شما رسمی است اخذ خواهد شد.

نشان تایید شده، چکی است که در کنار نام حساب اینستاگرام در جستجو و نمایه ظاهر می‌شود. این بدان معناست که اینستاگرام تأیید کرده است که یک حساب کاربری حضور واقعی شخصیت عمومی، سلبریتی یا برندی است که آن را نمایندگی می‌کند.

نحوه فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید. به صفحه تنظیمات رفته و گزینه Request Verification را برای ارسال درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story انتخاب کنید. اطلاعات برند یا کسب و کار آنلاین خود را بر اساس توضیحاتی که در ادامه شرح خواهم داد درج کنید.

ابتدا آی‌دی شما در فیلد Username نمایش داده خواهد شد که باید بررسی کرده و ببینید که دقیقا همان آی‌دی باشد که قصد رسمی کردن اکانت اینستاگرام را برای آن دارید. سپس در فیلد دوم که با عنوان Full Name قرار دارد، لازم است که نام کامل خود را وارد کنید.

دقت کنید که این نام باید مطابق با همان چیزی باشد که در مدارک هویتی شما مانند گواهینامه رانندگی یا پاسپورت درج شده باشد. در نهایت لازم است روی گزینه Choose File که در مقابل گزینه Please attach a photo of your ID کلیک کرده و تصویر شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را انتخاب کنید. برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم لازم است که از پاسپورت برای این کار استفاده شود.

نحوه فعال سازی تیک آبی اینستاگرام
نحوه فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

در نهایت بعد از پر کردن کلیه این فیلدها کافی است روی دکمه Send کلیک کرده و چند روزی منتظر بمانید تا درخواست شما توسط واحد پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود. بعد از اینکه درخواست شما بررسی شد، چه درخواست شما تایید شود و چه رد شود به صورت هشدار پیغامی در صفحه نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد که با مشاهده آن می‌توانید ببینید که نتیجه درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام چه چیزی است.

بر اساس اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحات راهنمای خود برای درخواست تیک آبی درج کرده است، بررسی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت تنها در حالتی رخ خواهد داد که اکانت مورد نظر منحصر به فرد، کامل و برای سایر افراد قابل توجه باشد. علاوه بر این اینستاگرام تاکید دارد که اکانت تعداد فالوور بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *